Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori muuttaa pois, mutta aikoo jättää tavaroita tänne

Vierailija
30.10.2021 |

Mul on mahdollista saada oma huone, kun viimeiset 15v oon nukkunu olkkarissa. Nuori ei kovim innolla oo pakkaillu, olettaa kai että huone voi jäädä hänen käyttöön. En kuulema tsrtte kaappeja niin paljoo, että hänen kamansa voi siellä olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi ole enää tervetullut viettämään viikonloppuja äitinsä luona.

Ymmärrän hiukan, jos tila ei ole, mutta kyllä lapsen pitää saada jättää tavaroitaan ja huonekalujaan lapsuudenkotiinsa, jotta kokee tervetulleeksi itsensä.

Mun kaverin 2 Lasta muuttaneet omilleen. Jälkimmäinen muutti juuri.

Nyt on huoneet rempattu kokonan uuteen uskoon. Toisesta tuli punttisali ja toisesta ompwluhuone. Sängyt, pöydät ym veks. 1 sohva jäi, jolla nukkua. (Ei mahdu molemmat lapset yökylään)

Vierailija
22/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ongelma taas.. pikkuhiljaa voit muuttaa nuoren huonetta omaan käyttöösi sopivaksi. Ensin sänky, sitten kaappitilaa, uusi maali seiniin jne.

Vähän kerrallaan hivuttamalla, niin nuorelle ei tule oloa, että hänen elämänsä jäljet pyyhitään heti veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun teinin kanssa kaksiossa ja kun hän tuosta lähtee niin makuuhuoneeni on vihdoin minun. Jos jotain jättää ne löytyy häkkivarastosta, mutta tuskin jättää koska konmaritan sen huonetta tasaisesti ja siellä ei ole mitään ylimääräistä.

Laita ap ne kamat varastoon ja jos 2 vuoden sisällä ei hae pois niin heität roskiin ne mitä haluat heittää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi