Montako koronarokotetta olet valmis ottamaan?
Kommentit (62)
Korkeintaan kaksi… jos nämä eivät suojaa, ei suojaa muutkaan. En aijo rokottautua joka 6 kuukaus..
Niin monta, että rajat ja baarit pysyvät auki.
En yhtään. Sairastin koronan ja jos se ei riitä suojaksi niin en usko että rokotekaan siinä auttaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän.
Miksi juuri 9, mikä kymmenennessä vikana?
Kaksi. Sen luulisi riittävän ihan tarpeeksi.
Ei oo mitään rajaa, olen influenssa rokotteitakin ottanut yli kymmenen.
Sain just kolmannen ja jos tilanne vaatii otan vaikka 6kk välein. Uskon kuitenkin että tulee muita lääkkeitä tai hoitokeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Sain just kolmannen ja jos tilanne vaatii otan vaikka 6kk välein. Uskon kuitenkin että tulee muita lääkkeitä tai hoitokeinoja.
Niitä on jo, mutta niitä ei suostuta käyttämään..
En yhtäkään. Miksi minun, alle 30-vuotiaan, perusterveen ja suht terveellisesti elävän pitäisi ottaa tämä piikki, joka huolehtii myös D-vitamiinin saannista? Riskini joutua sairaalaan on todella pieni tämän taudin takia ja yksikään alle 30-vuotias ei ole tähän kuollut Suomessa.
Alan olla siinä iässä, että taidan alkaa ottaa kausiflunssarokotuksia. Kyllä siinä samassa kausikoronarokotuksetkin menevät. Luulen että tulevaisuudessa koronarokotus voisi olla yhdessä kausiflunssarokotuksen kanssa?
Eli vastaus kuuluu: riippuu siitä kuinka kauan elän.
Media teki temppunsa hyvin. Nyt ihmiset ovat lääkejättien orjia ja suorastaan lobbaavat kriminaalista lääkejättiä. Ironista.
Niin monta kuin tarvitsee. Viime syksynä otin elämäni ensimmäisen influenssarokotteen. Tänä syksynä otin toisen. Omilla rahoilla maksan. Voin maksaa itse jatkossa myös koronarokotteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä suositellaan.
Olisit ollut 1940-luvulla hyvä hyödyllinen idiootti sen ajan hulluuden toteuttamisessa.
Olisit tehnyt niinkuin käsketään vaikka se olisi ollut järjetöntä.
Yhdeksän.