Katselin tinderistä vähän isommalla haarukalla ja sieltähän löytyi toinen toistaan kauniimpia tyttöjä. Mikähän niissä on vikana
...kun eivät ole kelvanneet kellekkään. Osa ihan missiainesta ja ainoa kohtuu yleinen yhtäläisyys minkä keksin oli "koira ihminen" tai sitten kuvissa oli mukana hevonen.
Itselle nuo kyllä olisi turn- off, mutta nytpä en olekkaan etsimässä ketään. Kunhan vain mielenkiinnosta tarkistin millaiset tytskyt siellä nyt miehiä etsivät.
Kommentit (19)
Olen saanut mätsin useammankin todella kauniin kanssa. Yhteistä näille näyttää olevan että ovat kusetuksia.
Yksi thainainen näyttää olevan aito, mätsi tuli yli kuukausi sitten ja ei ole vielä rahaa pyytänyt tms. Kuvat näyttävät aidoilta ja ennen kaikkea profiilissa on sininen väkänen aitoiden takeena.
Yksi kiinalaisen huippumallin näköinen kysyi heti 5 minsan sisään että paljonko tienaan kuukaudessa.
Yksi suomalaisen näköisillä kuvilla ei sanonut mitään muuta kuin mainosti jotain nettisivua huonolla suomella.
On siellä jotain kauniitakin aitoja, yleensä vähän nuorempia. Mutta ihan kivan näköisiä 50v naisiakin löytyy välillä.
Mikä on "isompi haarukka"?
Itsellä on 18-60v ihan mielenkiinnosta.
18-20v maksullisten kuvia on ihan kiva katsella, vaikka sääliksi monesti vaan käy.
Ne kuvat on muokattuja ja naamat on meikattuja. Sillä saadaan iso muutos, sanoisin jopa huijaus.
Siksi niitä on siellä pilvinpimein kun kunnollisia miehiä ei ole yhtään. Itsellänikin on tuttavapiirissä paljon kauniita, mukavia ja muutenkin kunnollisia naisia mutta kukaan niistä (itse mukaan lukien) ei ole törmännyt mukaviin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se olis. Voit kokeilla swaippailla niitä oikealle, ei ne useinkaan matchää ellet ole lääkäri kalsarimalli astronautti. Sama täällä, eläimet ovat hieman turn off minulle.
" ovat hieman turn off minulle" , muuta ko. Naisten pitäisi mätsätä, jos random mies mätsää hänet???2
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se iso haarukka se vika?
99% miehillä " iso haarukka" = alaspäin -30 vuotta, ei edes oman ikäisiä.
Pikemminkin vois kysyä mikä miehissä on vikana. Karseen näköisiä. En huolis ikinä kun ite käytän satoja euroja ulkonäkööni.
N24
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin vois kysyä mikä miehissä on vikana. Karseen näköisiä. En huolis ikinä kun ite käytän satoja euroja ulkonäkööni.
N24
Mahtaa sun ulkonäkösi olla tosi karsea, jos siihen pitää käyttää satoja euroja jatkuvasti, että edes näyttää ihmiseltä ja naiselta.
Tunnen muutaman noista tinder "kaunottarista" irl. Eivät todellakaan näytä yhtä hyviltä kuin mitä kuvissaan.
Omat kokemukset tindertreffeistä vahvistavat myös tämän ettei siellä oikeasti mitään huippukauniita ole. Eipä tule mieleen ketään josta olisin ajatellut että vau mikä kaunotar sitten kun näin livenä.
Ne muutamat jotka olivat ihan ok hyvännäköisiä paljastuivat yh äideksi ja tai hulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman noista tinder "kaunottarista" irl. Eivät todellakaan näytä yhtä hyviltä kuin mitä kuvissaan.
Omat kokemukset tindertreffeistä vahvistavat myös tämän ettei siellä oikeasti mitään huippukauniita ole. Eipä tule mieleen ketään josta olisin ajatellut että vau mikä kaunotar sitten kun näin livenä.
Ne muutamat jotka olivat ihan ok hyvännäköisiä paljastuivat yh äideksi ja tai hulluiksi.
Mä olen kerran saanut Tinder kaunottaren treffeille saakka. Ja ainakaan tämä kyseinen nainen ei kyllä näyttänyt lähimainkaan yhtä hyvältä livenä, kuin kuvissaan.
Kuvissa hänellä oli parhaat mahdolliset kuvakulmat, paras mahdollinen valaistus ja vähän filtteriäkin käytetty. Tosielämässä tilanne olikin sitten hieman erilainen.
Varmaan eivät "kelpaa" kellekään, jos miehet (olettaen aloittajan olevan mies) ovat aloittajan kaltaisia. Toisin sanoen tarjonta ei ole kummoista, jos miehet ovat leikillään Tinderissä ja olettavat heti alkuun, että naisissa on jotain pahasti vialla, kun ovat sinkkuja.
On siellä varmasti feikkiprofiilejakin seassa. Ainahan niitä on treffisovelluksiin ympätty, jotta miesten mielenkiinto pysyisi yllä. Ja koska naisia on aina niissä huomattavasti vähemmän.
Suurin osa on oikeasti joko maksullisia, valheellisia(botteja) tai sitten joitain "Nigerian kuninkaallisia", joiden sukulainen sattui just kuolemaan ja pitäis vähän kultaa talletella sun avulla. ;)
Vierailija kirjoitti:
N24
Kun ei ole luonnollisesti kaunis niin onhan se pakko laittaa satoja euroja että näyttää hyvältä.
En usko että suurin osa on feikkejä. Osalla on insta nimim. mainittu ja sieltä löytyy ihan normi kuvia ja kavereiden kommentteja niihin.
-AP-
Hulluksi mennyt koko maailma, joillekkin se on ammatti,raha,ei riitä naama,tässä maassa missä kaikki hetkessä romahtaa.Parempi olla sinkku,tai alkaa ihan muuksi,monia vaihtoehtoja.Eikä tää mikään iva,rakkautta kaikki kaipaa.Hanki lemmikki silitykseen ja kaalimajolta muu.
Taitaapi olla pikemminkin niin, että ovat sinkkuja sen takia, että eivät huoli ihan ketä tahansa miestä rinnalleen vaan ovat omasta halusta sinkkuja kunnes löytyy mies, joka täyttää tietyt standardit.
Täähän se olis. Voit kokeilla swaippailla niitä oikealle, ei ne useinkaan matchää ellet ole lääkäri kalsarimalli astronautti. Sama täällä, eläimet ovat hieman turn off minulle.