Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummaihoiset suomalaiset eivät ole "noita tummaihoisia" vaan "meitä suomalaisia" ja kenenkään ihonväri ei ole muoti-ilmiö

Vierailija
30.10.2021 |

Hävetkää kun tähän sävyyn lähimmäisistänne puhutte.

T. Kristitty suomalainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan puhuvat suomea tai suomenruotsia sujuvasti ja ilman aksenttia ja myös lukevat ja kirjoittavat jompaa kumpaa, mieluiten molempia.

Ihonväristä viis, mutta muualta tullut ei ole suomalainen, jos kielitaito puuttuu tai on heikko.

Vierailija
2/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan puhuvat suomea tai suomenruotsia sujuvasti ja ilman aksenttia ja myös lukevat ja kirjoittavat jompaa kumpaa, mieluiten molempia.

Ihonväristä viis, mutta muualta tullut ei ole suomalainen, jos kielitaito puuttuu tai on heikko.

Suomessa on paljon eri murteita ja jokaisella on oma yksilöllinen tapa puhua. Ei aksentti ketään haittaa, kunhan kielioppi on hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei olisi väliä,  jos myös kulttuuri olisi sama. Mutta ei ole. Yhtä hyvin voisi väittää että venäläiset ovat "meitä suomalaisia"..

Vierailija
4/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen musta afrikkalainen, vaikka olen ulkoisesti valkoinen ja Turusta. Ette rupea syrjimään!

Vierailija
5/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeita suomalaisia ja sitten niitä muita.

Vierailija
6/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” ” ” ” Tummaihoiset suomalaiset eivät ole "noita tummaihoisia" vaan "meitä suomalaisia" ja kenenkään ihonväri ei ole muoti-ilmiö ” ” ” ”

AP, olet todella pihalla tai sitten olet henkisesti erittäin vakavasti sairas.

Suomalainen voi olla ainoastaan ihminen joka on geneettisesti suomalainen.

Suomen kansalainen voi olla kuka tahansa jolle on annettu suomen passi, mutta suomalainen hän ei todellakaan ole.

Vierailija
7/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuu sujuvaa Suomea niin on Suomessa syntynyt eikä ole mikään AllahAllahAllah... himotosikkouskovainen. niin ehkä sitten 80% voisi laskea olla Suomalainen, koska pigmentti vie sen 20%,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi