Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi tissejäni kärpäslätkiksi. :(

Vierailija
07.01.2015 |

Meillä on viisi lasta ja jokaista olen imettänyt vajaan vuoden. Nyt kun kuopuksen imetys loppui ja olen reippaasti alipainoinen, rinnoissa ei ole juurikaan rasvaa, niin ovat littanat. Eilen mies katsoi pitkään rintojani, kun olimme yhdessä saunomassa ja sanoi yllättäin: " Sun tissit on kun kärpäslätkät. Ei noita viiti kattoo, saati puristaa. Ostan sulle silikonit kesälomarahoista. " Tuntui pahalta. En ollut ajatellut hankkia silareita, mutta kai se nyt täytyy...:(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis sun juttujas. Oisko mitään todellista kerrottavaa?

Vierailija
2/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, onpa sun ukolla hulppeat kesälomarahat, jos meinaa silikonit niillä kustantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin ihan järkyttävää! :(
Mä varmaan loukkaantuisin niin pahasti, etten antaisi miehelle ikinä anteeksi. Tuohan on sanottu ihan vain siksi, että sinulle tulisi paha mieli! Taitaa mies itse jo kaavailla eroa.

Vierailija
4/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään miestä ole , oikeat miehet ei noin sano.

Vierailija
5/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies sulla. :( Todella loukkaavasti sanottu! Olet synnyttänyt sille lapsia ja ruokkinut ne ja sanoo tollasta. :(

Vierailija
6/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi vain totuuden!

Vierailija
7/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut, että toivottavasti sun pikku lörtsyskin jaksais sit joskus innostuu.

Vierailija
8/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET TODELLAKAAN HANKI SILIKONEJA VAAN HANKIT UUDEN MIEHEN! 

Vierailija
9/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olisit nyt laittanut sen sanomaan edes, että tissit on kuin kansallispuvun taskut. Miten ihmeessä sulla on noin tylsät jutut :(

Vierailija
10/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sanat sattui, vaikka siinä saunoessa ainoastaan naurahtelin...On loukannut ajattelemattaan aiemminkin, mutta olen tottunut. On meillä parempituloinen ja käytännössä elättää perheen. Oli eilen ottanut jonkin verran ja saattoi olla syy, että noin suoraan sanoi. ap

Vierailija
11/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta sevon. Ketun naamat, kärpäslätkät.

Vierailija
12/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut onhan ne kärpäslätkät ihan hirveän näköiset! Ihan todella! Ja olen imettänyt itsekin, jopa kolme kertaa n. vuoden ja silti on ihan kivat ja pyöreät d-kupit, vaikken mikään läski ole. Korkeintaan hieman pyöreämpi.
N. 35v 165cm 62kg

Vierailija
13/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuulema ketunnenät 0.o eli?

Vierailija
14/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla ilkee!!!!!

Vierailija
15/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ruokaa niin et ole alipainoinen ja tulee tisseihin täytettä.

Ukolles olisit sanonut että painu helvettiin perskärpänen ennenkuin liiskaan sinut näillä kärpäslätkillä.

Kaikkea ei ole pakko sanoa ääneen varsinkin jos toinen on viisi lasta kantanut, synnyttänyt ja imettänyt.

Vierailija
16/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ukolles, että eikö noita sun kurttusia ja roikkuvia palleja vois leikkauksella kohottaa ja silotella, ku ei niihin viitsi edes koskea.

Vierailija
17/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävälle sen exä oli sanonut ton saman. Nainen on tosi hoikka ja rinnat oli imetyksistä venähtäneet ja rasvattomat. Niilläkin mies oli kovatuloinen ja kohteli vaimoaan paskamoisesti. Vaimo ymmärsi viimesellä lempata sen äijän.

Vierailija
18/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin todennut vaan että nythän me sovitaan hyvin yhteen kun sulla on tuommoinen katkarapu-pippeli.

Ensi kerralla saunassa katsot miestäsi pitkään ja toteat sitten naurahtaen että onpas sulla katkarapu-pippeli ja ei sitä kyllä huvita koskea tai imeä ja lupaa ostaa kodinhoitotuella joku isonnusleikkaus tai penispumppu.

Vierailija
19/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei ihan noin pahasti ole sanonut.  T ällölättäpylly (ketunnokat)

Vierailija
20/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo kunnioituksen puutteesta.

Ilman kunnioitusta toinen toista kohtaan ei voida puhua hyvästä parisuhteesta.

Mieti, millaisessa suhteessa haluat elää ja kasvattaa lapsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan