Montako kertaa päivässä on normaalia käydä kakkalla?
Itse käyn 2-5 kertaa ja miehen mielestä se ei ole normaalia.
Kommentit (5)
mies käy kerran päivässä, aina aamulla, on opettanut suolensa sellaiseksi, helpottaa juoksuharrastusta.
Minä käyn useita kertoja päivässä, ainakin viisi kertaa, mulla on nopeasti toimiva suoli, syön kuitupitoista ruokaa enkä tykkää yhtään siitä, etten saa tyhjennettyä vatsaa heti. Se on toki paljon, mutta ei haittaa minua, tai no pitkillä lenkiellä voi joskus olla vähän ongelmia....
Se on siis kovin yksilöllistä, ja kai kaikki on normaalia, kunhan ei päiväkausia ole kakkaamatta ja uloste on normaalia, ei kivikovaa tai ihan löysää.
ja lisään, että olen ihan vakuuttunut - vaikka tiedän, ettei tämä varmaan ole totta, mutta silti tuntuu siltä - että tämä nopea aineenvaihdunta ja suolen toiminta on syynä siihen, etten helposti liho. Siis eihänse noin ole, mutta jotenkin kuitenkin ajattelen, että niillä olisi yhteys...
- 3 -
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:41"]sama aloitus aina viikon välein...
[/quote]
aijaa. Tää on mun eka tästä aiheesta, kun mies alkoi tuos marmattaa, ettei oo normaalia. :D
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:43"]
ja lisään, että olen ihan vakuuttunut - vaikka tiedän, ettei tämä varmaan ole totta, mutta silti tuntuu siltä - että tämä nopea aineenvaihdunta ja suolen toiminta on syynä siihen, etten helposti liho. Siis eihänse noin ole, mutta jotenkin kuitenkin ajattelen, että niillä olisi yhteys...
- 3 -
[/quote]
Sä syöt sellaista ruokaa, joka lisää ulosteen määrää. Ei ole kyse nopesta suolesta.
sama aloitus aina viikon välein...