Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sokoksen nettisivut joku vitsi?

Vierailija
30.10.2021 |

Toimi huonosti jo kymmenen vuotta sitten eikä näköjään mitään muutoksia ole ollut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt Prisman nettisivuista.

Vierailija
2/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä kerran vuodessa jonkun kamppiksen yhteydessä katsomassa, mutta aina jää ostokset ostamatta toimivuuden takia.

Terveiset S -ryhmälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nettikauppa toimii huonosti ja sivut kämäset. Eivät tajua että ostajat siirtyvät muihin hyvin toimiviin netttikauppoihin. Olen laittanut mm. Sokokselle palautetta nettikaupasta mutta mitään ei ole tapahtunut vuosiin.

Vierailija
4/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkeat sivut. Ihan kuin jonkun aloittelijan kyhäämät. Sokos ei ilmeisesti halua panostaa verkkokauppaan.

Vierailija
5/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherilla vielä huonommat

Vierailija
6/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sokoksella ei toimi edes hintasorttaus (eli lajittelu halvimmasta kalleimpaan).

Prisman sivut yhtä paskar.

Molemmat on btw yhden ja saman suomalaisen it-firman tekemät sivut ;)

Sitä ihmettelen että Sokos ei itse VAADI korjauksian järjestelmään.

Vierailija
7/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt Prisman nettisivuista.

Olen joskus googlettanut jotain tiettyjä tuotteita ja kuvasta päätellen jee löytyisi Prismasta. No sitten kun klikkaa Prisman sivustolle niin siellä onkin ilmoitus että tämä ei ole enää myynnissä/valikoimissamme. Voisivat tosiaan päivittää sivuja kaikin puolin.

Vierailija
8/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos? Vieläkö niitä on olemassa? Meillä jo joskus 80 luvulla muuttui s marketiksi

Vierailija
9/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän monet suomalaiset nettikaupat toimii huonosti, etenkin ne joilla pääasiassa kivijalkakauppoja. Tokmanni yhtenä esimerkkinä, Suomalainen kirjakauppa on tainnut vähän parantua muutosten jälkeen. Kärkkäinen toimii aika hyvin. S-ketjun kauppoja en edes selaa enää.

Vierailija
10/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Sokos on vitsi.

Vierailija
11/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan käyneet Stockan sivuilla? Hermo menee, ennen kuin saa ostetuksi mitään.

Vierailija
12/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokos? Vieläkö niitä on olemassa? Meillä jo joskus 80 luvulla muuttui s marketiksi

S-market on ruokakauppa, Sojos on tavaratalo.

Vierailija
13/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää, että S-ryhmällä ei nähtävästi ole resursseja tai älyä parantaa nettikauppaansa, vaikka ovat monopolyasemassa ja resursseja varmasti olisi, jos vakn haluaisivat niitä käyttää.

Vierailija
14/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut huonot sivut jo pitkään. Ei houkuttele ostamaan, kun mitään ei löydä kätevästi. Saa selata sen sata sivua ja lataakin vielä hitaasti. Stockmannilla sama.

On tosiaan kuin aloittelijan väsäämät.

Vierailija
15/15 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Prisman sivuilta, mutta rehellisesti en ymmärrä miten. Kamalan sekavat ja siis kertakaikkisen huonot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme