Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut käyttävät liian vaaleaa meikkivoidetta? Näyttää aivan oudolta

Vierailija
30.10.2021 |

Kelmeä, melkein valkoinen kerros naaman päällä. Ilman meikkivoidetta ihminen näyttää parhaimmalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat testanneet miekkivoidetta väärässä valaistuksessa

Vierailija
2/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valot vääristävät helposti tulosta, vaikka yrittäisit kuinka esim. Kämmeneen tai kaulan seudulle testata.

Mutta mielestäni vaaleampaa sävyä on helpompi ns. Korjailla, kuin liian tummaa sävyä. Koska liian tummaa sävyä ei taas sitten millään oikeasti saa näyttämään vaaleammalta.

Itse olen liian vaaleaa meikkivoidetta saanut vähän korhailtua, kun lisännyt ns. Oikeanväristä peitevoidetta kohtiin, jotka haluan peittää, vähän varjostusta sekä poskipunaa. Ja esimerkiksi silmämeikilläkin voi saada jonkin verran huomiota pois siitä meikkipohjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan valot vääristävät helposti tulosta, vaikka yrittäisit kuinka esim. Kämmeneen tai kaulan seudulle testata.

Mutta mielestäni vaaleampaa sävyä on helpompi ns. Korjailla, kuin liian tummaa sävyä. Koska liian tummaa sävyä ei taas sitten millään oikeasti saa näyttämään vaaleammalta.

Itse olen liian vaaleaa meikkivoidetta saanut vähän korhailtua, kun lisännyt ns. Oikeanväristä peitevoidetta kohtiin, jotka haluan peittää, vähän varjostusta sekä poskipunaa. Ja esimerkiksi silmämeikilläkin voi saada jonkin verran huomiota pois siitä meikkipohjasta.

Kyllä siinä nyt vain näyttää todella maalatulta.

Vierailija
4/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, sehän pitää matchata kaulaan ja itse olen aivan valkoinen. Voi sitten yrittää piristää poskipunalla ja aurinkopuuterilla vähän.

Teininä kun alkoi meikkaamaan, niin ihan oransseja kaikki meikkivoiteet, kun ei osannut etsiä sopivaa.

Vierailija
5/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmalta se liian kellertävän tumma näyttää suomalaisella taininanaamalla, varsinkin jos ei ole häivytetty kunnolla dekolte-alueelle, vaan loppuu kuin naamari leuan alla.

Vierailija
6/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä nyt vain näyttää todella maalatulta.

Riippuu siitä millaista maalaaamista tarkoitat. Itse en maalaa itseäni pellen näköisesti, joten mun kohdalla ei voida puhua maalaamisesta vaan ehostuksesta. Xd

Vierailija
7/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen meikkivoide, joka peittää ihon täysin, ettei iho kuulla lainkaan läpi, ja meikkivoide näyttää beigeltä maalilta... Näyttää pahalta.

Vierailija
8/8 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä iho saa väriä. Harva ostaa erikseen kesälle meikkivoiteen.

Nykyään luonnollisuus on muotia ja osa on jättänyt raskaat meikkivoitteet pois.