Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanon ihan suoraan: elämä on tyhjää ilman tupakkia!!

Vierailija
30.10.2021 |

Kohtuullinen polttaminen on parasta mitä on! Nautinnolliset henkoset aamukahvin kanssa auringonnousua ihastellessa, ruokasavut, iltatupakki auringonlaskua tai tähtitaivasta katsellen jne. Bussia odotellessa on kiva laittaa tupakaksi tai istuskella kesällä jossain ulkona sauhuttelemassa.

Ilman tupakkaa elämästä vaan puuttuu se jokin! Ei se ole yhtään sama istuskella partsilla tai jossain puistossa, jos ei sormissa savuta savuke!

Miksi tupakasta ei ole tehty terveysversiota alkoholittoman oluen tyylisesti? Ei siis mitään ihmeellistä sähkötupakan kaltaista vimpainta, vaan ihan sellainen perinteinen savuke josta ei tulisi mitään haittoja :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin useimmat tupakoitsijat pohjimmiltaa ajattelevat ja siksi eivät "pysty" lopettamaan.

Vierailija
2/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen tupakoitsija ja täysin eri mieltä. Ihanaa kun voi nauttia raittiista ilmasta ilman kauheaa käryä. Ruoka maistuu paremmalta ja keuhkot voivat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen tupakoitsija ja täysin eri mieltä. Ihanaa kun voi nauttia raittiista ilmasta ilman kauheaa käryä. Ruoka maistuu paremmalta ja keuhkot voivat hyvin.

Kieltämättä tuokin on totta, en kiistä. ap

Vierailija
4/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen tupakoitsija, en ole polttanut yli 10 vuoteen.

Sikti olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa, nautin savukkeista aikoinaan tavattomasti ja kaipaan siihen liittyviä asioita.

Tupakka on nautintoaine.

Vierailija
5/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka karkoittaa mahdolliset seurustelukumppanit. Tupakoitisijoita pidetään selkärangattomina rahantuhlaajina.

Vierailija
6/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelin itsekin pitkän aikaa, mutta tosiasia on että ei ole. Poltin 20 vuotta ja kun lopetin, ensimmäiset 2 vuotta meni juuri noissa fiilistelyissä ja muistoissa. Mutta sitten se helpotti ja aivot tottuivat uuteen. 

Vierailija
7/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi helkkari miten nenä haistaakin miten pahalle tupakoiva ihminen löyhkää. Ihan uskomatonta että sitä ei itse tajunnut kun poltti.

Vierailija
8/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinun elämäsi.

Vierailija
9/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin suunnilleen 40 vuotta kunnes lopetin 8 vuotta sitten. Tupakkaa ei oikeastaan ole missään vaiheessa tehnyt mieli ja olen iloinen päästyäni kessuttelusta eroon. Mutta kyllä tuoksuu hyvältä kun ulkona kauempaa tulee vieno tupakan haju nenään ja joskus käy mielessä miten upeaa olisi vetäistä sikari vaikkapa kerran kuussa ja kaikessa rauhassa. Tiedän, ettei se onnistu, ei se jää siihen vaan ryöstäytyy samaan parin askin jokapäiväiseen huulluuten kuin se oli ennenkin.

Vierailija
10/11 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi helkkari miten nenä haistaakin miten pahalle tupakoiva ihminen löyhkää. Ihan uskomatonta että sitä ei itse tajunnut kun poltti.

Allekirjoitan molemmat entisenä tupakoitsijana, mutta siltikin suorastaan kadehdin tyyppiä, joka tuli ulos tauolle kahvimuki kädessään ja sytytti tupakan. Kaikki järkisyyt puoltavat tupakoinnin lopettamista, mutta noita tupakkataukoja tulen kaipaamaan varmaan loppuelämäni. Ei sitä korvaa mikään ”opit nauttimaan omenasta” -ajattelu.

Vierailija
11/11 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me poltetaan molemmat edelleen ja tupakka molemmille suuri nautinto. Tavattiinkin ,kun mieheni oli meidän työpaikalla tekemässä remonttia ja satuttiin aina yhtaikaa tupakalle :) Vaikea olis edes kuvitella elämää ilman tupakkaa kun tottunut. Ei elämässä kukaan oo täydellinen . Uskon että moni on paljon rennompi ja vapaampi kun ei laittais itseään niin tiukalle. Ja halu muutokseen pitää tulla itsestä eikä muiden painostuksesta.