Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää!!

Vierailija
07.01.2015 |

Muita? Töissä oltava pirteänä 8h, miten jaksatte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kahvii nigga 8)

Vierailija
2/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla kotona ja nukkua niin paljon kuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan väsyttää ja unirytmi päin härän pyllyä. Oon nyt viikon ollut töissä sairasloman ja joulun jälkeen ja tää väsymys on jotain ihan hirveää. Kahvia oon jo juonut 1kupin. Motivaatiotakaan ei ole.

Ap

Vierailija
4/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Väsyttää mutta ei väsytä. Levoton olo. Adrenaliinilla tikitän noin klo 13 asti. Ikävä tapaaminen pomon kanssa tänään ja se jännittää. Yöunet jäivät katkonaisiksi. Inhottava olo. Tapaamisen jälkeen pitää vielä jaksaa 3 tuntia töissä ja palvella asiakkaita hymyssäsuin vaikka tuolloin olo on väsynyt ja päätäkin varmaan alkaa särkemään.

Vierailija
5/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kokemuksella.

Vierailija
6/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Ryydyttää. Pimeät aamut on vaikeita loman jälkeen. Kestetään me yhdessä!!

Vierailija
7/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattivaihde päälle vaan, älä tuhlaa vähäistä energiaa motivaation etsintään :-) Jostain ne on ruokarahat saatava.

Vierailija
8/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun viestiä on alapeukutettu? Väsymys on hirveää!!

Ap

Vierailija
9/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja pahasti. Melkein kolme tuntia sain aamulla nukuttua. Lääkket 10 mg stilnoct ollut käytössä muutaman vuoden. Niillä saa jotenkin nukuttua mutta annos pudotettiin 5 kpl per viikko. Se tarjoittaa että useimpina öinä pitäisi riittää puolikas tabletti. Ei muuten riitä, unettomia tai parin tunnin yöunia jatkuvasti.

Vierailija
10/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 08:30"]Miksi mun viestiä on alapeukutettu? Väsymys on hirveää!!

Ap
[/quote]
Niin on... Mua väsyttää aina, jos meen myöhään nukkumaan, vaikka nukkuisin 8 tuntia... Ja se myöhään meinaa 11 jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi