Nukkuuko sinunkin miehesi näin?
Kuorsaa kuin tulehtuisi.
Ulisee, vaikeroi, huohottaa, ääntelee.
Nykii, tärisee ja säpsähtelee.
Pari kertaa olen herättänyt kun vaikerointi mennyt melkein itkemisen puolelle, sanoi että oli sodassa ja umpikujassa jossain huoneessa. Tuli tiukasti halaamaan ja nukahti uudestaan.
Tämä vie pikkuhiljaa oman mielenterveyden kun itse kärsin unettomuudesta, korvatulpatkaan ei auta ja saan niistä korvani kipeäksi ja kaikenlisäksi asutaan yksiössä. Nyttenkin sohvalla istuessa joudun kuuntelemaan tuota kaikkea.
Ehkä voisin laittaa sotapelit pannaan (no ihankuin suostuisi olemaan pelaamatta), mutta mitä muuta voisin tehdä?
Kommentit (15)
Lääkärillä käynti. Uniapneaan antavat sitten ukollesi kivan härpäkkeen mitä kelpaa käytellä.
"Kuorsaamista esiintyy ajoittain melkein kaikilla, mutta jokaöinen kuorsaaminen voi olla terveysriski. Sillä on todettu olevan yhteys sydän- ja aivoinfarkteihin. Tupakointi ja alkoholi lisäävät kuorsaamista huomattavasti ja samoin riskejä."
No ei ole ihan normaalia. Mies varmaan oikeasti pelaa liikaa niitä sotapelejä jos uniinkin tulee. Eikä varmasti ole kovin antoisaa unta aivoille, jos koko yön on noin aktiivisessa unessa.
Pelikielto ja kasvaminen aikuiseksi!
Mun mies on alkanut kuorsaamaan vanhemmiten.Osti apteekista jotain nieluun sumutettavaa ainetta.Vaikka nukutaan eri huoneessa silloin tällöin, kuorsaus kuuluu seinän läpi :/
Ja tämäkin MIES on varmasti joku 20-vuotias poika, mutta on vaan niin hienoa sanoa, että minullapa on MIES :D En usko, että miehen iässä oleva ihminen ehtii ja haluaa käyttää aikaansa sotapeleihin niin paljon, että ne tulevat uniinkin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:39"]
Ja tämäkin MIES on varmasti joku 20-vuotias poika, mutta on vaan niin hienoa sanoa, että minullapa on MIES :D En usko, että miehen iässä oleva ihminen ehtii ja haluaa käyttää aikaansa sotapeleihin niin paljon, että ne tulevat uniinkin.
[/quote]
Et varmaan usko jos kerron, että pelaajien keski-ikä on yli 30 vuotta?
Mun exä näki joskus öisin painajaisia ja kömpi sitten kainaloon kuin mikäkin lapsi. Siis sellainen 2 metrinen korsto.
Nykyinen aviomieheni saa välillä ihme paniikkikohtauksia yöllä ja saattaa alkaa kädellä tunnustelemaan, että olenhan varmasti vieressä. Joskus myös kömpii unissaan mun naaman eteen ja selittää silmät kiinni jotain mistä ei saa selvää eikä aamulla muista mitään kun kysyn, että mitähän tärkeää asiaa herralla oli yöllä.
Apua, ei kyllä todellakaan nuku. Kuulosti suorastaan pelottavalta. Lääkärillä käynti voisi olla paikallaan...
Miehet on ikuisia lapsia. Tai ainakin mun mies.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:05"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:39"]
[/quote]
Et varmaan usko jos kerron, että pelaajien keski-ikä on yli 30 vuotta?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:49"]Miehet on ikuisia lapsia. Tai ainakin mun mies.
[/quote]
Ja mun. Herra on tohtoris mies, korkeassa asemassa työelämässä, tunnettu ja arvostettu henkilö omalla alallaan. Ikää kohta 40. Kotona tulee taantumus, käyttäytyy välillä huonommin kuin 3 vuotias lapsemme, tiuskii, paiskoo ovia ja tavaroita, jättää kaiken perässään ja sitten raivoaa kun hukkaa tavaroita. +pelaa tietokoneella. On kuulemma ainoa keino nollata pää. (Ei onneksi ryyppää) Me muut joudutaan sopeutumaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:19"]Pelikielto ja kasvaminen aikuiseksi!
[/quote]
daiju
Tukehtuisi*