Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein ostin tänään tonttuovi-pakkauksen! Mihin jouluhullutukseen olet langennut?

Vierailija
29.10.2021 |

Apua, rustassa oli kaikkea ihanaa jouluhössötystä halvalla. Mukaan tuli joulukuusi, kortteja, kynttilöitä, lahjapaperia, valoja ja melkein tonttuovi!!! Omg XD Muilla samaa? Jouluhullut hox??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap paljon kului rahaa.

Minä luulin että noi tonttuovet oli jo so last season.

Vierailija
2/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ostamassa lisää joulukoristeita vaikka niitä on paljon entuudestaan. On kivaa vaihtaa eri palloja ym jouluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lokakuu

Vierailija
4/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kranssi ja kynttelikkö. Hyasintin ostin eilen. Odotan, että se alkaa tuoksua. Siitä tulee joulun tuntu.

Vierailija
5/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttuovi on ihan parhautta ❤

Vierailija
6/10 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisitte määrän sijaan laatua. Surettaa maapallon puolesta kaikki krääsä joka 3kk päästä on roskiksessa

Vierailija
7/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teimme lasten kanssa oma tonttuovi muutama vuosi sitten, ihan kotoa löytyneistä jämäpuulistoista jne. Nuorimmainen teki myös koulussa tonttuoven, olivat käyttäneet halpoja valokuvakehyksiä karmeina.

Toiseksi nuorin, 16v poika, todennäköisesti haluaisi täksikin jouluksi uuden ison tontun, viime vuonna sai vihreän paljettitontun :-)  Ja on siis ihan täysjärkinen murrosikäinen lukion ekaluokkalainen.

Vierailija
8/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelin parinkympin Bailey's joulukalenteria käsissäni.

Sitten laitoin harkintamyssyyn kissojen joulukalenterin. Eri versioita löytyy eri kaupoista. Lidlin kalenterista ovat aiemmin tykänneet ja oppivat jo tunnistamaan sen rapinan ja terästäytyivät sen kuullessaan.

Vierailija
9/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saada vähän hassutella ja uskoa ihmeisiin ja tonttuihin edes pienenä hetkenä vuodesta! Huomaatteko miten hyvälle mielelle siitä tulee? ☺

Vierailija
10/10 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut tämänvuotisen joulukuusen värityksen. Tänä vuonna kuusesta tulee pastellinsininen ja violetti, lisäksi valkoista ja hopeaa. Eri kokoisia ja muotoisia koristeita noissa väreissä. Lisäksi päätin ostaa kuuseen uudet valot, sellaista ketjua jossa on pienet ledit. Kyllästynyt valkoisiin kynttilöihin.

Vanhoja koristeita olen vienyt Fidaan joka vuosi. Pakkaan vanhat pallot valmiiksi värin mukaan muovipusseihin. Hyvin ovat Fidassa tehneet kauppansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi