En halua juoda alkoholia tai bailata kuin parikymppinen, mutta selkäranka on toista mieltä
Voin hyvin istua iltaa selvänä ja lähteä kotiin, kun muut alkaa olla liian humalassa. Minusta on ihanaa olla raitis ja tehdä raittiita asioita kavereiden sekä puolison kanssa.
Silti joku syvään juurtunut uskomus mun selkäytimessä on sitä mieltä, että jään jostain paitsi kun en kännää enkä rieku krebaamassa pikkutunneille asti. Täysin turha FOMO kun tiedän, etten jää mistään tärkeästä paitsi. Miksi en pääse tästä ajatuksesta eroon? Miksi ”kaipaan” jotain mitä en edes halua?
Kommentit (11)
Höh, luulin, että selkärankasi on konkreettisesti sitä mieltä, että bailaamista tarvitaan.
Minun nimittäin on. Selkävaivat alkoi välittömästi, kun lopetin noin 27-vuotiaana naimiisin mentyäni säännöllisen baareissa juoksemisen. Ilmeisesti tuntikausien tanssiminen ja nollauskännit silloin tällöin piti lihakset vetreämpinä kuin mikään määrä pilatesta.
Ei vaan enää huvita yhtään baarit, joten kärsitään selkäkivusta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Bailata baareissa vai yökerhoissa? Mukavia muistoja?
Vai bailata kavereitten kanssa kotona,mökillä? Veri vetää sellaseen edelleenkin. Aivan mahtavia muistoja mitä muistaa. Siitä se voi johtua.
Mitä muistoja? Ei viimeistään neljän drinkin jälkeen tapahdu enää mitään muistamisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai bailata kavereitten kanssa kotona,mökillä? Veri vetää sellaseen edelleenkin. Aivan mahtavia muistoja mitä muistaa. Siitä se voi johtua.
Mitä muistoja? Ei viimeistään neljän drinkin jälkeen tapahdu enää mitään muistamisen arvoista.
Siinä kohdillahan ne parhaat muistot vasta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa olla yksi ilta selvinpäin kun muut juo ja katso sitä menoa. Huomaat nopeasti, että syvälliset keskustelut eivät ole ollenkaan syvällisiä ja vitsit ei ole hyviä. ”Hauska” on vain liuottimesta sekaisin olevien aivojen kuvitelmaa sumentuneiden aistien läpi filtteröitynä.
Olisiko se joku ulkopuolisuuden tunne, ettei kuulu porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se joku ulkopuolisuuden tunne, ettei kuulu porukkaan.
Luultavasti juurikin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
Itse olin vähän aikaa sitten erään poliitikon luona keskustelemassa alani tilanteesta. Olin ainut joka ei juonut tai käyttänyt päihteitä ja ministeri vain riekkui kännissä suosikkiartistiensa kanssa. Fuc'kda summeri beach
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää.
No eiköhän tässä ole melkein jokainen ollut jatkoilla ja jatkojen jatkoilla. Varastetuilla ostoskärryillä katurallia ja hölmöjä leikkejä sekä ikuisen ystävyyden valoja. Te olette niitä jotka nimenomaan ette tiedä, kun olette vielä alkoholin joukkohypnoosissa ja kuvittelette, että kännissä sekoilu on jotenkin hienoa. Suosittelen itse katsomaan. Te ette ole niin cooleja mitä luulette.
Minun kohdalla syitä näihin tunteisiin on muutama. Ensimmäinen on koska illat hyvän kaverin kanssa olivat kuin seikkailu jossa keksittiin ihan mitä vaan ja hauskaa oli aina. Toinen syy on tunnepuoli se vapauden tunne kun alkoholi poistaa stressin ja huolet. Ilo ja rakkaus jää nauretaan tyhmille asioille, uhotaan, painitaan, tanssitaan ja tavataan kivoja tyyppejä ja seksikkäitä pervoja naisia! Kyllä kaipaan näitä viikonloppuja välillä... M31