Varsiluomet
Millä olette saaneet varsiluomia pois? Lääkärikö niitä poistaa? Miksi hitossa niitä tulee? Onko vaarallisia?
Kommentit (11)
Ei oo vaarallisia mutta kurjia jos ovat hankalissa paikoissa niin et vaikka hiertyy.
Lääkäri leikkaa pois julkisellakin puolella, on nopea toimenpide, just poistatin yhden joka hankautui ja kipeytyi.
Niitä on ollut minussa ajanlaskun alusta asti, ei ole häirinnyt menoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaarallisia mutta kurjia jos ovat hankalissa paikoissa niin et vaikka hiertyy.
Lääkäri leikkaa pois julkisellakin puolella, on nopea toimenpide, just poistatin yhden joka hankautui ja kipeytyi.
Katsoin just ketjun innoittamana, että myös kylmähoidolla voisi itse poistaa, kuten syyliäkin poistetaan.
Jos on pieni olen nypännyt pois kynsillä.
Kosmetologi napsii niitä irti diatermialaitteella kivuttomasti ja verettömästi kymmenittäin edullisella 50 euron hinnalla. Eikä ensimmäistäkään arpea.
Lääkäriin ei kannata, niillä ei ole aikaa siistiin käsityöhön. Ne ottaa kauhalla ja laittaa tikin, jolloin tuloksena on arpi.
itse poistan isotkin omenaviinietikalla.
suoraan pullosta muutaman kerran päivässä muutaman päivän ajan luomeen.
Jos se on tarpeeksi ulkoneva niin voit poistaa itse. Älä leikkaa, siitä tulee törkeen paljon verta (kokeiltu on) vaan ota pitkähkö hius, ja solmi luomen juureen kireästi, leikkaa ylimääräinen hius pois (niin että huomaamaton ”langanpätkä” vain jää). Odota 3-4pv ja se varsiluomi tippuu pois.
Joskus terveydenhoitaja poisti niitä minulta. Kasvoivat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
itse poistan isotkin omenaviinietikalla.
suoraan pullosta muutaman kerran päivässä muutaman päivän ajan luomeen.
Miten omenaviinietikka toimii? Siis, kuivattaako se luomen vai mihin perustuu?
Terveydenhoitaja leikkasi saksilla (venyytti ensin pinseteillä) ja minilaastari päälle.