Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä, eläinkokeeton deodorantti?

Vierailija
06.01.2015 |

Onko jollain kokemuksia hyvästä, eläinkokeettomasta deodorantista joka oikeasti pitää kainalot kuivina?

Olisin sellaista vailla mutta kun ei tunnu löytyvän sellaista joka pitäisi kainalot kuivina edes paria tuntia, koko päivästä puhumattakaan. (En hikoile kovin paljoa muuta kuin salilla, mutta ei nuo pidä normikäytössäkään edes sitä paria tuntia).

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristaldeo

Vierailija
2/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään kosmetiikkaa tutkita eläinkokeilla jos niissä käytettävät ainesosat ovat hyväksytty jo aiemmin. Että siinä mielessä voit mennä kaupapan ja ostaa ihan minkä tahansa tuotteen hyllystä, sitä ei ole testattu eläinkokein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet kokeillut? Urtekram? Body Shop? Oriflame?

Vierailija
4/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/nyt_tulee_taysstoppi_kosmetiikan_elainkokeille/6460855

Peruskosmetiikan ainesosaluettelo on pitkä ja jo aikoja sitten testattu. Vaikka etsisit, et löytäisi deodoranttia jossa on niin uusia ainesosia, että ne olisi pitänyt filunkipelin kautta jostakin Kiinasta tilata dödövalmistajalle.

Vierailija
5/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:38"]

No ei mitään kosmetiikkaa tutkita eläinkokeilla jos niissä käytettävät ainesosat ovat hyväksytty jo aiemmin. Että siinä mielessä voit mennä kaupapan ja ostaa ihan minkä tahansa tuotteen hyllystä, sitä ei ole testattu eläinkokein.

[/quote]

Just olin tulossa sanomaan samaa. Miksi siis sen pitää olla eläinkokeeton?

Vierailija
6/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vegaani?

Vierailija
7/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Eläinkokeet on nykyään kielletty Euroopassa kokonaan. Mitään täällä myytävää kosmetiikkaa ei siis enää testata eläinkokeilla eli voit ostaa minkä tahansa dödön. Kuinka helppoa!

Vierailija
9/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animaliakaan ei väitä, että näitä Suomessa myytäviä nykydödöjä testattaisiin eläimillä.

Vierailija
10/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry on paras.

Vierailija
11/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, mutta ylläpitää eläinkokeettoman kosmetiikan listaa vielä, koska testaamattomuutta ei valvota EU:ssa.

Vierailija
12/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple dry oli hyvä minunkin mielestä kerran. En muista oliko roll on vai stick, mutta tokalla kerralla oli toinen versio joka tahrasi hulluna vaatteet! Oli iso pettymys.

Vierailija
13/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristallidödö, olen ostanu muistaakseni punnitse&säästää-liikkestä olin alkuun todella kriittinen. Noin viikon käytön jälkeen alkoi toimia erinomiasesti, kestää melkein vuoden, viimeisin 10kk

Vierailija
14/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:50"]Aloittaja on vegaani?
[/quote]
Ei tarvitse olla vegaani käyttääkseen eläinkokeetonta kosmetiikkaa. Mä olen käyttänyt vuosia, ja käytän maitotuotteita ja kananmunaa. Voisin myöskin syödä lihaa jos pitäisin siitä. Eli se ei mulle periaatejuttu ole.

Vierailija
15/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:39"]

Ei niin, mutta ylläpitää eläinkokeettoman kosmetiikan listaa vielä, koska testaamattomuutta ei valvota EU:ssa.

[/quote]

Miten Animalia näitä testaa? =)

Vierailija
16/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään testaa itse. Jos olet oikeasti kiinnostunut, niin lue Animalian sivuilta perusteet ja sitoutumisesta eläinkokeettomuuteen.

Jokaisen oma valinta mihin uskoo ja tässä asiassa ollaan todella menossa parempaan suuntaan. Enkä ole fanaatikko, vaikka voisit niin kuvitella

Vierailija
17/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eläinkokeiden kieltäminen vie väistämättä asiaa oikeaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi