Yksinhuoltajat, kysymys teille
Mitä sanoisitte tapailemallenne ihmiselle joka suutuspäissään puhuu siihen tyyliin, että "Ajattele mitä teen vuoksesi kun sinulla on nuo lapsetkin"? Ihan kuin pitäisi olla kiitollinen, että on hänelle kelvannut vaikka on lapsiakin.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:16"]
Tottahan tuon on! Kuka normi huolii jonkun säälittävän YH:n. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei ole saanu ensimmäistä ukkoaan pidettyä...
[/quote]
:D Just. Kukahan tässä on säälittävä. Toivottavasti noin järyttävästi asennevammaisella ihmisellä ei ole lapsia. Ja minä esim. laitoin ihan itse sen ukon pihalle. Eikä ollu edes juoppo.
Sanoisin että pidetään pieni tauko jonka aikana hän voi miettiä motiivejaan olla kanssani. Itse en tarvitse miestä elättämään ja huolehtimaan vaan kummpaniksi. Epäilen pahasti, että kyseinen mies on paljon pienisieluisempi kuin antaa ymmärtää, ei tuollaiset ajatukset tule suusta ulos jos ei pohjimmiltaan niin ajattele. Hän luulee olevansa joku pelastava enkeli sulle, eli kyseessä ei ole tasavertainen suhde joka perustuu toisen arvostukseen ja rakkauteen. Tauolle menis. Kun on yhdestä maanvaivasta eroon päässyt, en minä ainakaan huoli enää mitään ääliöitä vaivoikseni.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:16"]
Tottahan tuon on! Kuka normi huolii jonkun säälittävän YH:n. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei ole saanu ensimmäistä ukkoaan pidettyä...
[/quote]
Miksi oletat yh:n aina olevan jätetty osapuoli? Yh voi myös olla leski, mieti sitä.
En missään tapauksessa jatkaisi tapailua. Itse narahdin narsistikusipäähän, mutta tyyppi oli sen verran ovela, että esitti ihanaa siihen asti, että jo asuttiin yhdessä. Siitä eroon pääseminen olikin sitten jo hankalampaa mutta onnistui onneksi lopulta. Siltä tuli myös kaikkea uskomatonta kommenttia mm. tyhmät sikiää ja kukaan muu ei minua huolisi jne. Vaikka aiemmin oli niin hienosti suhtautunut siihen, että mulla oli lapsi.
Todellakin pärjäsin paremmin ilman sitä ja vientiäkin riitti ihan tarpeeksi. Eli siis jätä se sika!!!!
Mä en varmaan naurultani pystyisi sanomaan ensiksi mitään, sen verran korni lause toi olisi. Sen jälkeen taitaisin pyytää listaa niistä asioista joita se toinen tosiaan joutuu vuokseni tekemään ja sen jälkeen se tyyppi pääsisikin ihan vapaille markkinoille. Olisin vain ja ainoastaan tyytyväinen että sanoisi noin tapailuvaiheessa, pääsisin vielä ajoissa moisesta marttyyrista eroon :)
En mitän, koska en näkisi häntä enkä vastaisi puhelimeen.