Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet istuvat ihmisiä vastapäätä aina haarat levällään, melkein spagaatissa?

Vierailija
29.10.2021 |

Räävittömän näköistä olla munat levällään, eivätkö itse tiedosta käytöstään?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu erilaisesta lantiosta, tuo asento on lonkkien kannalta luonnollisin. Kivekset eivät myöskään puristu ja hiostu tuossa asennossa.

Miehillähän on kapea lantio, jalkojen pitäminen yhdessä on miehelle helpompaa kuin naiselle.

Esim minä en pysty istumaan leveälanteisena jalat yhdessä, se vaatii pinnistelyä ja työtä.

Olet väärässä.

Vierailija
22/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tutustumaan eroihin miesten ja naisten lantioiden anatomiassa

Niin, miehillä on kspea lantio, naisilla leveä. Miehen pitäisi anatomiansa vuoksi pitää jalkoja helpommin kiinni.

Samasta syystä miehet kävelee lanteet keinuen ja naiset jalat levällään kans, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös miehen housuista tämä asia. Joissain housuissa tai malleissa on mahdotonta saada jalat istuessa yhteen ilman että kivekset rutistuu kivuliaasti kasaan. Yleensä kyllä ei tarvitsisi niin jalat levällään kenenkään istua. Se on monella myös ihan vaan ärsyttävä tapa. Mutta tuo kivesjuttu on ihan totta. Anatomialle miehet eivät voi mitään ja pientä jalkojen levitystä on varmaan kaikilla.

Vierailija
24/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan ole mitään vaikeuksia kivesten kanssa. Luonnollisin asento on jalat suorana.

M40

Vierailija
25/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden pitäisi pitää isompia housuja.Oikeankokoisia.

Vierailija
26/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostaa joltain peniskateudelta.

Että miehet nyt heti pienentäkää itseänne huomaamattomiksi. Not gonna happen.

Vierailija
27/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu erilaisesta lantiosta, tuo asento on lonkkien kannalta luonnollisin. Kivekset eivät myöskään puristu ja hiostu tuossa asennossa.

Miehillähän on kapea lantio, jalkojen pitäminen yhdessä on miehelle helpompaa kuin naiselle.

Esim minä en pysty istumaan leveälanteisena jalat yhdessä, se vaatii pinnistelyä ja työtä.

Olet väärässä.

Väitätkö että miehillä on kehoonsa nähden leveä lantio ja naisilla kapea?

Kuka on väärässä.. Niinpä niin.

Vierailija
28/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viikko sitten ihmettelin yhdessä tilaisuudessa tätä ilmiötä. Minua vastapäätä istui mies jalat levällään. Housut olivat ehkä jotain joustavaa materiaalia, eli olivat istuessa tiukat. Ja se kives-muna-systeemi pullotti housusta sellaisena pallurana siinä jalkojen välissä, kun ne housut joustivat niin hyvin, etteivät litistäneet kokonaisuutta tasaisemmaksi.

Oli kyllä rivoa, ja teki mieli mennä kokeilemaan millainen pallero siinä pullotti. Vaikka ei siinä toki mitään tutkimista ollut, kun mitään ei jäänyt arvailujen varaan. Tarkoitusperistä en tiedä, pitää joskus kysyä.

Tarkkaile sä vaan omaa kamelinvarvastasi. 😏

Vierailija
29/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä, ei kaikki miehet.

Ehkä vaan tapa?

Vierailija
30/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei jalkoja saa yhteen tai nostettua toisen päälle, en kyllä rötklttele haaroja täysin auki, mutta kyllä polvet on 20cm auki.

Anteeksi ihan kauheasti, olette suvaitsemattomia miehiä kohtaan.

P.s olis kiva jos te arvon naiset istuisitte myös hasrat oikein leveällä ja farkkujen revennyt kohta siellä teidän klitoriksen nurkilla👅🌈🤗

Vierailija
31/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä toisten kullia on kattua?

Kato vaikka kellua

Vierailija
32/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viikko sitten ihmettelin yhdessä tilaisuudessa tätä ilmiötä. Minua vastapäätä istui mies jalat levällään. Housut olivat ehkä jotain joustavaa materiaalia, eli olivat istuessa tiukat. Ja se kives-muna-systeemi pullotti housusta sellaisena pallurana siinä jalkojen välissä, kun ne housut joustivat niin hyvin, etteivät litistäneet kokonaisuutta tasaisemmaksi.

Oli kyllä rivoa, ja teki mieli mennä kokeilemaan millainen pallero siinä pullotti. Vaikka ei siinä toki mitään tutkimista ollut, kun mitään ei jäänyt arvailujen varaan. Tarkoitusperistä en tiedä, pitää joskus kysyä.

Rivo on oma viestisi..

Vierailija
33/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, jolla on yliliikkuvat nivelet. Reidet yhdessä istuminen on minulle vaikeaa, ja kaikkein rennointa on istua kaikki levällään. En kuitenkaan istu niin, koska olen kohtelias.

Vierailija
34/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jalat tiukasti yhdessä istua naisten eikä miestenkään, mutta ei miesten tarvitsisi levittää koipiaan niin liioittelevastikaan toisten eessä, noloa.

Vierailija
35/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehillä on kspea lantio, naisilla leveä. Miehen pitäisi anatomiansa vuoksi pitää jalkoja helpommin kiinni.

Miehen anatomiaan kuuluu myös kivekset, jotka eivät viihdy jalkojen yhteenpitämisen puristuksessa.

Jos pitää pitää jalkoja kiinni, pitää hyväksyä kivesten huolellinen asettelu housunkauluksen kautta suoraan kädellä asentoon, jossa on mahdollista laittaa jalat yhteen. Haluaisitko kätellä miestä välittömästi tuollaisen toimenpiteen jälkeen?

Vierailija
36/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun leveästi siksi, että se on se asento mihin koivet asettuu kun istuin on liian matala. Jos jalat haluaa pitää yhdessä on käytettävä lihasvoimaa. Jos taas istuin on riittävän korkea on helppo istua neutraalissa asennossa.

Vierailija
37/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä jalat kasvavat yleensä ulospäin, naisilla sisäänpäin. Naisten pissimä-asennossa polvet tiukasti yhdessä tunnin pituisen matkan tuntuu lähes kidutukselta.

Vierailija
38/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät tiettäväksi, että muna löytyy.

Uimahallissa miesten saunassa näitä on. Ovatko gay miehiä sitten.

Vierailija
39/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu kivespussien ja peniksen olemassaolosta. Jos istuu jalat kiinni, niin huono olo. Syyttäkää tästä jumalaa.

Mies pääsee ongelmasta eroon vain soijaantumalla tai korjaamalla itsensä täydelliseksi transnaiseksi. 

Vierailija
40/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme istu.

Miksi palstanartut yleistävät ja tekevät miesvihaketjuja johon normaalitkin naiset lähtevät mukaan "vitsillä" ?