Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee mieli ahmia, miten tää tunne pois?

Vierailija
06.01.2015 |

nimim läski 108 kg...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos, pidä kaapit mahdollisimman tyhjänä, keksi tekemistä itsellesi, käy kavereilla.
Äh, tuskin mikään auttaa. Mä olen myös ahmija.

Vierailija
2/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynthonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa pitäisi kyllä käydä, ehkäpä voisin kävellä kauemmas kauppaan ja herkkuja ei ostoslistaan!

ap

Vierailija
4/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä ennen kuin syöt mitään, sen voit ainakin tehdä. Joskus ahmimishalu myös oikeasti johtuu pelkästään nestevajeesta. Toinen mikä mulla usein toimii on kävelylenkki, varsinkin jos ei varsinaisesti ole nälkä. Itse pyrin välttämään kaupassa käyntiä nälkäisenä tai ahmimishimoissa, silloin tulee ostettua herkkuja vaikka olisi terveellinen lista kourassa.

Vierailija
5/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähä ei auta kuin itsekuri.. Jos et vain pysty olemaan ahmimatta niin keksit sen tilalle jotain muuta. Lähde kävelylle, lue kirjaa, täytä ristikoita.. ihan mitä vaan. Ahmiminen on kuitenkin opittu tapa, paitsi jos siihen liittyy jotain mielenterveysongelmia.. Opituista tavoista voi aina opetella pois.. 

Vierailija
6/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt lopulta herkkujen ahmimisesta. Pidän nykyään jääkaapissa valmiina lautasellista valmiiksi pilkottuja kasviksia ja pöydällä hedelmiä. Kasviksia voi ahmia ihan rauhassa niin paljon kuin huvittaa eikä tule morkkista mässäilystä, esimerkiksi porkkanat ja kurkku on sitäpaitsi hyvän makuisia. Hedelmistäkään ei tule sellaista huonoa oloa mitä keksien ja karkkien mässyttelystä tuli. Noita hyviä vaihtoehtoja pitää vain pitää itselle helposti tarjolla.

Vierailija
7/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mulla ei juominen auta vaan lisää vaan halua syödä. Eikä vihannekset tai hedelmät poista rasvaisen ja suolan himoa. Sanotte mitä sanotte. Puput puhuu.

Vierailija
8/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rasvaisen ja suolan himo on "huijausta", jos sitä on joka päivä kokoajan. Koita keksiä tekemistä, jos ei keksi muuta ajateltavaa niin herkut pyörivät varmasti mielessä.

Vierailija
9/9 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut millä sitä voi hillitä on ettei osta mitään ylimääräistä eli kaapissa vain ne ainekset mistä saa ruuan tehtyä, ei muuta.