hitto kun ei jaksais cittariin lähteä
Kommentit (19)
Eiköhän se ole kiinni niinkuin muutkin kaupat.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:44"]
[/quote]
Täällä on ainakin kaikki kaupat auki sunnuntai aukiolojen mukaan.
[/quote]
Missäpäin asut jos kaikki kaupat on kiinni?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:44"]Eiköhän se ole kiinni niinkuin muutkin kaupat.
[/quote]
täälläkin on auki, vaikka pieni kaupunki onkin
[/quote]
miksi muka kiinni? Mikä syynä? Joku sinun oma päätös kaupat on nyt kiinni? HAHHAHAHHHAAAA
Siis häh? Eikö vasta huomenna ole loppiainen? Olen kokoajan ollut siinä uskossa että kaupat ovat normaalisti auki tänään..
olipa paljon porukkaa, mut nyt vääntää lanttukukkoo -ap-
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:31"]
Siis häh? Eikö vasta huomenna ole loppiainen? Olen kokoajan ollut siinä uskossa että kaupat ovat normaalisti auki tänään..
[/quote]
tänään on loppiainen, mutta eihän loppiainen ole vuosiin vaikuttanut kauppojen aukioloihin.
No täällä Seinäjoen alueella oli ainakin tuo siwa kiinni..
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:37"]
[/quote]
tänään on loppiainen, mutta eihän loppiainen ole vuosiin vaikuttanut kauppojen aukioloihin.
[/quote] Suurimmassa osassa Suomea on vaikuttanut aiemmin. TÄnään näkyi täälläkin olevan auki.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote] Suurimmassa osassa Suomea on vaikuttanut aiemmin. TÄnään näkyi täälläkin olevan auki.
[/quote]
Se vanhuudenhöperyys kun saavuttaa, niin ei enää muista mitä tapahtu viime vuonna, oon niin paljon kuullut tuosta. Taitaa olla totta
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Kototien siwa on ainut sillä alueella mikä on kiinni, muut klo. 23.00 asti auki.
[/quote]
Tälläinen kommentti mikä ei ole totta saa yläpeukkuja...mikä täällä on peukutuksen idea?
Kaikissa kaupoissa saisi olla kotiinkuljetus. Jonottaminen ja odottaminen on niin syvältä.
Kaikki kaupat jotka ovat anoneet poikkeuslupaa, ovat tänään auki.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Kototien siwa on ainut sillä alueella mikä on kiinni, muut klo. 23.00 asti auki.
[/quote]
Nurmon siwa on ainaki kiinni, tuu vaikka kattoon. Nurmo kuuluu seinäjokeen.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:38"]
Mee jonnekkin pienempään puljuun
[/quote]
Se on lähin kauppa, ei jaksa lähtee kauemmaks -ap-