Missä vika, kauppa poistaa kerta toisensa jälkeen tuotteita valikoimistaan joita minä ostan?
Pitäiskö tehdä johtopäätös ja vaihtaa kauppaa suosiolla, vai mistä tuulee?
Kommentit (11)
Kannattaa äänestää jaloillaan. Vaihtaisin kauppaa mikäli kyseinen kauppa ei enää minua palvele tuotevalikoiman puolelta. Vie eurot toiseen kauppaan.
Minulla on käynyt niin, että jos olen ihastunut tuotteeseen, ja vaikka ostaisin sitä joka kappakäynnillä, sen valmistus on lopetettu. Toisinaan sentään vain reseptiä on muutettu, mutta jää se/ne minulta ostamatta sittenkin. Onneksi ei sentään kaikki ostamani tuotteet ole kohdannut tätä kohtaloa, olisi meinaan kaupoissa tyhjää. 🤣
Ne varmaan kiusallaan tarkkailee sun ostoksia ja poistaa niitä sitten.
S-ketju poistaa tuotteita joilla on menekkiä. Ilmeisesti ei ole saatu edullista diiliä toimittajan kanssa aikaiseksi. Keskitetyt hankinnat ovat rasittavia. No, itse haen sitten tavaran K-kaupasta ja ostan samalla muutakin.
Sinulla on erilainen maku mitä kanssa-asiakkailla, jotka eivät kyseisiä tuotteita osta. Eli olet uniikki lumihiutale.
Kaupan vaihto kirjoitti:
Kannattaa äänestää jaloillaan. Vaihtaisin kauppaa mikäli kyseinen kauppa ei enää minua palvele tuotevalikoiman puolelta. Vie eurot toiseen kauppaan.
Eihän se aina ole kaupan vika ja syy, jos jotain tuotetta ei enää hyllyistä löydy.
Koko tuotteen tekeminen on voitu lopettaa, joten sitä ei enää saa mistään.
Ja jotta tuotetta kannattaisi valikoimiin ottaa, sillä on oltava jonkilainen kysynä noin yleensä.
Ei kauppias voi pitää tuotteita hyllyssä vain yhtä ja kahta ostajaa varten.
S-kaupoissa onkin erittäin pieni ja yksinkertainen valikoima, suoraan sanottuna surkea.
K-kaupoissa on paremmat ja laajemmat valikoimat, koska he eivät ole sitoutunteet yhteen tavarantoimittajaan kuten S-ryhmä.
Siksi teen ostokset aina Citymarketeissa, mistä löydän juuri niitä tuotteita ja herkkuja mitä etsin ja haluan.
Noituuteen kuuluu pahuus ja kiusaaminen . Ihan sama mikä työpaikka koulu tai ammatti . Liittyy usein woodoo guru uskontoihin . Magiaa ja loitsuja. Kyllä niitä tuotteita tulee harvoin esim.kerran viikossa ja ne menee heti pitää kysyä mikä päivä tulee. On myös avattu ja paketteja osa syöty osa rikki. Myyjät kertoo miten paljon asiakkaat rikkoo ja varastaa sen lisäksi että myyjätkin varastaa. Osa on sekundaa osa sitten sitä piraattia että näyttää aidolta onkin väärennettyjä. Huomattu mm.rainbow tuotteissa sekundaa usein ehkä kierrätys ruuasta tehtyä. Jotkut kaupat myy sekundaa NS.halpakaupat eli laatu on kakkosluokkaa. On virheellisiä tuotteita . Viallisia . On myös tehtaan työläisen vastuulla millaisia laaduntarkastajia heillä on. Ja pakkaajia. Ikävästi on saatu huonoja tuotteita tai rikkinäisiä . Osa on tahallaan tehtyä osa ei vaan osaa tehdä osa rikottu osaa ei tarkastettu . Ne voi palauttaa tehtaille. Käyt toisessa kaupassa sitten . Kyllä jos on ikävä myyjä ja tuote pitää vaihtaa kauppaa.
Mä oon pistänyt merkille, että useinkin ne poistuvat tuotteet ovat halvempia versioita vastaavista kalliimmista tuotteista. Näin ainakin S-ketjussa...
Olen vaan kylmän viileästi lopettanut muutaman tuotteen ostamisen, mikäli tarjolla on pelkkää ylihinnoiteltua "premiumia".
Uskonnot on sairaita täynnä . Muistakaa aina että monet on uskonnosta hulluksi tullut samoin noituudesta . Huumeista . Vapaissa suunnissa on kiusaaja ryhmiä rikollisia niillä on tahallista rikollisuutta ja huijausta muita kohtaan .
Tahallaan rikotut tuotteet kirjoitti:
Noituuteen kuuluu pahuus ja kiusaaminen . Ihan sama mikä työpaikka koulu tai ammatti . Liittyy usein woodoo guru uskontoihin . Magiaa ja loitsuja. Kyllä niitä tuotteita tulee harvoin esim.kerran viikossa ja ne menee heti pitää kysyä mikä päivä tulee. On myös avattu ja paketteja osa syöty osa rikki. Myyjät kertoo miten paljon asiakkaat rikkoo ja varastaa sen lisäksi että myyjätkin varastaa. Osa on sekundaa osa sitten sitä piraattia että näyttää aidolta onkin väärennettyjä. Huomattu mm.rainbow tuotteissa sekundaa usein ehkä kierrätys ruuasta tehtyä. Jotkut kaupat myy sekundaa NS.halpakaupat eli laatu on kakkosluokkaa. On virheellisiä tuotteita . Viallisia . On myös tehtaan työläisen vastuulla millaisia laaduntarkastajia heillä on. Ja pakkaajia. Ikävästi on saatu huonoja tuotteita tai rikkinäisiä . Osa on tahallaan tehtyä osa ei vaan osaa tehdä osa rikottu osaa ei tarkastettu . Ne voi palauttaa tehtaille. Käyt toisessa kaupassa sitten . Kyllä jos on ikävä myyjä ja tuote pitää vaihtaa kauppaa.
Tämä selvä.
Ehkä siksi, että kovin moni muu ei osta juuri sitä tuotetta. Ei ole kannattavaa kauppaa pitää hyllyissä tavaraa, joka ei liiku.