Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kissanne hereillä? Jos on, niin miksi?

Vierailija
06.01.2015 |

Miten kissanne viettävät yötä?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kai nukkuu (en näe) mutta kyllä se taas pian herää ja alkaa valituksen. Kamalan kovaäänistä sorttia :3

Vierailija
42/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nukkuu vieressä, toinen rouskuttaa naksuja. Höpsöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pötköttelevät vieressäni kun lueskelen av-palstaa. Välillä raottelevat silmiään raukeasti kun liikahdan. 

Vierailija
44/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun oon allerginen kissoille :( No, ehkä hyvä siltä kannalta että jos en ois niin mulla ois ehkä 25 kissaa.

Mut juu olkaa te iloisia että itse pystytte kissaa pitämään :) ne on kivoja <3

Vierailija
45/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö edes pentukissoja laita ajoissa nukkumaan?

Vierailija
46/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehuu..ylläri.

Vierailija
47/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla jahtaamassa hiiriä. Kohta tulee naukumaan sisälle ja tulee viereen nukkumaan.

Vierailija
48/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se on verstaalla. Välillä kuuluu kolinaa, pauketta porakoneen ääniä, ja rälläkkä laulaa. Hitsaamisen rätinääkin kuului. Toisinaan kiroaa ääneen. En tiedä, mitä se siellä väsää. En ole viikkoon käynyt katsomassa. Se käy täällä asunnon puolella vain syömässä ja suihkussa pesulla. Suihkun lattialle jää mustia rasvaisia länttejä.

Ei ole halunnut puhua asiasta. "Kuhan jotain pientä rakentelen siellä." "Ei mitään kummempaa.", vastailee kysyttäessä.

Vierailija
49/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:54"]

Tuolla se on verstaalla. Välillä kuuluu kolinaa, pauketta porakoneen ääniä, ja rälläkkä laulaa. Hitsaamisen rätinääkin kuului. Toisinaan kiroaa ääneen. En tiedä, mitä se siellä väsää. En ole viikkoon käynyt katsomassa. Se käy täällä asunnon puolella vain syömässä ja suihkussa pesulla. Suihkun lattialle jää mustia rasvaisia länttejä.

Ei ole halunnut puhua asiasta. "Kuhan jotain pientä rakentelen siellä." "Ei mitään kummempaa.", vastailee kysyttäessä.

[/quote]

Se valmistaa kantokoppaa emännälle.

Vierailija
50/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on syömässä, toisesta en tiedä (on varmaan nukkumassa) ja kolmas kyttää tossa vieressä että koskas menen nukkumaan että pääsee viereen.

Vierailija
51/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsuttelin katsomaan... Siellä se makoilee raapimapuussaan. En tiedä nukkuiko se, koska se herää lähes aina jos menen tsekkaamaan sen touhuja. 

Vierailija
52/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittivät olla hereillä kun minäkin valvon, mutta eihän siitä mitään tullut.

Yksi nukkuu keränä tässä sylissäni, näkee varmaan unia kun tassut ja posket nykivät. Toinen koisaa viereisessä nojatuolissa tyynyjen keskellä ja kuorsaa hiljaa.

Vierailija
53/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 04:04"]

Yrittivät olla hereillä kun minäkin valvon, mutta eihän siitä mitään tullut.

Yksi nukkuu keränä tässä sylissäni, näkee varmaan unia kun tassut ja posket nykivät. Toinen koisaa viereisessä nojatuolissa tyynyjen keskellä ja kuorsaa hiljaa.

[/quote]

Voi, tuli niin ikävä meidän edesmennyttä kissaa. Aina, kun jossain huushollissa näkee kissan, tulee kodikas olo.

Vierailija
54/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:36"]Mä laitoin yöksi ulos. Taas heisimatoja niin en todellakaa ota viereen
[/quote] matolääke maksaa n.8 euroa halvimmillaan (meillä siitä madottaa 2 kissaa), jos ei ole sitä varaa ostaa niin anna kissa pois !

Vierailija
55/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nukkuu patteripedissä, toinen mun jalkopäässä

Vierailija
56/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu tällä hetkellä omassa yksityistilassaan eteisessä katonrajassa matkalaukkojen päällä ja on kääntänyt selkänsä maailmalle.

Vierailija
57/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu vuoteessa tassut ylöspäin perse kohti miehen naamaa. Hassun näköinen.

Vierailija
58/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu jalkopäässä hiljaa tuhisten. Tai no itse asiassa just käänsi kylkeä ja päästi hassun ähkäisyn samalla :D Toinen kissa on varmaan olkkarin sohvalla koisaamassa, tykkää olla rauhassa.

Vierailija
59/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naukuu ja kehrää sylissäni ja häirii kaikin tavoin surffailuani aina, kun lopetan rapsuttamisen.

Vierailija
60/72 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mun kainalossahan se. Silmät puoliksi raollaan. Äsken kun kävin vessassa halusi välttämättä mukaan ja tulikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän