Joisitko alkoholia, jos joutuisit kärsimään krapulan aina etukäteen?
Muutama päivä vähän matalapainetta fiiliksissä, jopa morkkis, treeni ei kulje paria päivää ennen eikä jaksa tehdä kotitöitä kunnolla, yhtä tai kahta päivää ennen pää kipeä ja väsyttää. Eli noin 4 päivää ennen juhlaa pitää aloittaa poteminen.
Kommentit (22)
Joisin. Kyllä krapulakin aina selvinpäin kärvistelyn voittaa.
Varmasti joisin jos krapula tulisi etukäteen. Mutta jos krapulan etukäteen tulemisen voisi välttää, niin ehkä, ehkä en.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nyt illalla juot niin tällä hetkellä olisit pää pöntössä.
Se kankkunen, mikä kahdesta lasista viiniä ruuan kanssa tulee niin saa tulla vaikka etu- JA jälkikäteen.
En, mutta en juo krapulatilaan asti muutenkaan edes joka 5. vuosi.
Onko sitä alkoholia pakko juoda niin paljon että sammuu ja herää krapulassa?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joisin jos krapula tulisi etukäteen. Mutta jos krapulan etukäteen tulemisen voisi välttää, niin ehkä, ehkä en.
Tietenkin krapulan voi välttää jos ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä alkoholia pakko juoda niin paljon että sammuu ja herää krapulassa?
Menepäs baariin kyselemään tätä ihmisiltä.
En joisi. Jostain syystä lauantain tietämissä unohtuu ne pari viikkoa sitten kärsityt krapulat. Onneksi sitä on vielä nuori ja krapulassakin voi hoitaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä se krapula sen tietää otanko lauantaina vai en. Entä jos huijaankin sitä ja ajattelen olevani juomaamatta ja sitten otan kuitenkin.
Normi päivä, juon aina krapulaani kunnolla viinaa.
No, mä en juo koskaan niin paljoa että tulisi krapula joten en haluaisi kärsiä siitä etukäteen enkä jälkikäteen. Nuorena tuli tarpeeksi harrastettua krapulajuomista, ei huvita enää näin keski-ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä se krapula sen tietää otanko lauantaina vai en. Entä jos huijaankin sitä ja ajattelen olevani juomaamatta ja sitten otan kuitenkin.
No yritä nyt vähän käyttää mielikuvitusta ja leikkiä mukana.
Joisin, jos se "korjaussarja" helpottaisi oloa, ottaisin vaikka tuplasatsin.
Toki. Ei mulla mitään ap:n kuvaamia monen päivän krapuloita kyllä tule vaikka joisin itseni sammuksiin. Pieni päänsärky, joka lähtee parilla loiventavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nyt illalla juot niin tällä hetkellä olisit pää pöntössä.
Mieluummin niin kuin tämä selvinpäin oleminen.
Anteeks, mutta en ymmärtänyt. Mikä on krapula? Hik!
Minä olen siitä onnekas, että en saa krapulaa. Tai yhden kerran sain yli 20 vuotta sitten, kun kaverin kanssa en tajunnut, miten vahvaa viiniä olimme saaneet lahjaksi. Ja harjoitus tekee mestarin.
En todellakaan, pistää miettimään kun näin muotoilet.
M35
Kyllä, koska minulla ei tule krapulaa. En juo itseäni kylläkään känniin, pikku humala riittää:)