Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:n neurokirurgi paljasti järkyttävän tiedon: Influenssan sairastaneilla PITKÄAIKAISIA AIVO-OIREITA, jopa aivovammoja. Hän on erittäin huo...

Vierailija
29.10.2021 |

https://nitter.allella.fr/MKorja/status/1419625046516060164

Hän varoittaa että useimmat meistä joutuvat sairastamaan elämänsä aikana influenssan. Influenssassa on riski että aivot vaurioituvat.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698117.html

THL: Sika­influenssasta löytyi uusi muunnos, johon rokote ei välttämättä tehoa – ylilääkäri: Voi tulla ikävä influenssa­kausi

24.10.2020

voi voi, ja voi olla tulemattakkii...

Vierailija
22/186 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL: Sika­influenssasta löytyi uusi muunnos, johon rokote ei välttämättä tehoa – ylilääkäri: Voi tulla ikävä influenssa­kausi

24.10.2020

Minun kohdalle sikainfluenssa osui kolme vuotta sitten. Se oli ihan ensituntemuksista täysin erilainen kuin kaikki muut sairastamani taudit. Ensin tuli ihan kummallinen, väsynyt olo ja sitten alkoi järkyttävä horkka ja kaaduin sänkyyn. Kohta oli kuumetta mittarissa yli 40 ja luulin kuolevani. Olo oli sietämättömän sairas ja pahin oli vasta edessä.

No niin siinä oli sitten käynyt minullekin, että kämppis oli soittanut 112 ja muutaman päivän päästö muistan sekavia pätkiä sairaalasta. Molemminpuolinen keuhkokuume ja lisähappi päällä. Oli lopulta pienestä kiinni ettei hengitystäni tarvinnut avustaa.

Taudin jälkeen olin aivosumun ja psykoosin välitilassa, työkyvytön. Tauti ja palautuminen kesti seuraavaan kesään, mutta neurologiset oireet yli vuoden.

Minua kauhistuttaa, kun osa ihmisistä luulee että seuraava influenssatartunta heillä on lievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24.10.2020

Minun kohdalle sikainfluenssa osui kolme vuotta sitten. Se oli ihan ensituntemuksista täysin erilainen kuin kaikki muut sairastamani taudit. Ensin tuli ihan kummallinen, väsynyt olo ja sitten alkoi järkyttävä horkka ja kaaduin sänkyyn. Kohta oli kuumetta mittarissa yli 40 ja luulin kuolevani. Olo oli sietämättömän sairas ja pahin oli vasta edessä.

No niin siinä oli sitten käynyt minullekin, että kämppis oli soittanut 112 ja muutaman päivän päästö muistan sekavia pätkiä sairaalasta. Molemminpuolinen keuhkokuume ja lisähappi päällä. Oli lopulta pienestä kiinni ettei hengitystäni tarvinnut avustaa.

Taudin jälkeen olin aivosumun ja psykoosin välitilassa, työkyvytön. Tauti ja palautuminen kesti seuraavaan kesään, mutta neurologiset oireet yli vuoden.

Minua kauhistuttaa, kun osa ihmisistä luulee että seuraava influenssatartunta heillä on lievä.

Oma +40 asteen kuumeeni ei kyllä ollut kummoinen. Kyllä se pikkuisen oudolta nupissa välillä tuntui, mutta istuskelin mm. ensiavun odotushuoneessa 4-5h keskellä yötä, kun eivät ottaneet kiireellisenä sisälle. Ei ollut mikään lentsu kumminkaan kyseessä vaan osittainen umpisuolen puhkeaminen. Tulehdusarvot nousi sitten päälle 400... :)

Vierailija
24/186 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24.10.2020

Se sikaflunssa on kiertänyt jo vuodesta 2009 lähtien.

Missäs on ne narkolepsiat joita sanottiin sikaflunssan aiheuttavan?

Vierailija
25/186 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää, onko sairastanut influenssan, jos ei ole käynyt lääkärissä tutkittavana? Eikö se jollain verikokeella selvitetä vai miten se menee?

Vierailija
26/186 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää, onko sairastanut influenssan, jos ei ole käynyt lääkärissä tutkittavana? Eikö se jollain verikokeella selvitetä vai miten se menee?

Vasta-ainetestillä verestä kyllä. Tai sitten aivotutkimuksilla. Influenssa jättää aivoihin jäljet.

Vierailija
27/186 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24.10.2020

Se sikaflunssa on kiertänyt jo vuodesta 2009 lähtien.

Missäs on ne narkolepsiat joita sanottiin sikaflunssan aiheuttavan?

https://cfs.gehennom.org/?riikka

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2016070321821028

Siinä pari influenssan sairastanutta.

Vierailija
28/186 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan kuin influenssa olisi kaikille vakava ja jokaiselle aivovaurion tuottava. Mä sairastin influenssan parin päivän kuumeelle ilman minkäänlaisia jälkioireita.

Sikstoisekseen mitä tällä yrität sanoa? Ai, että ota rokotus vai? Influenssarokotteen suojateho on olematon, joten ei se sua influenssalta suojaa kuin psyykkisesti, eli: ”Olipas helppo influenssa, onneksi olin rokotettu, ilman rokotetta olisin varmasti kuollut”

Miksi se testattiin?

Vierailija
29/186 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa näemme, että virustauteja yhdistää myöhemkin esiin tulevat vakavatkin lisätaudit.

Sama on huomattu koronan kohdalla. Viime talvena oli kansainvälistä juttua tutkimuksesta, jossa oli ollut tuhansia koronan oireettomana sairastaneita.

Heitä oli otettu seurantaan ja todettiin, että n 1- 3 kk oireettomasta taudista tuli yllättävän paljon erilaisia veritulppia. Joten ei voi tuudittautua jos ei ole juuri oireita kun saa koronan.

Vierailija
30/186 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä lähteitä te käytätte😀😀😀😀😀

Vierailija
31/186 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi onnistuin saamaan influenssarokotteen. Tauti voi tulla, mutta on paljon lievempi, vain normaalia kovempi kuumetauti.

Vierailija
32/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 100 vuotta sitten havaittiin että influenssa vaurioittaa aivoja enemmän tai vähemmän. Ei tämä mikään uusi asia ole, mutta selittää miksi osa ihmisistä on poikkeavia.

Vierailija
33/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisen lapsi sai influenssasta vaurion aivoihin. Tarvitsee erityisopetusta, mutta ihan reipas lapsi kuitenkin.

Vierailija
34/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on lopultakaan koronalla ja influenssalla?

Koronassa on pienempi kuolleisuus.

Vierailija
35/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan kuin influenssa olisi kaikille vakava ja jokaiselle aivovaurion tuottava. Mä sairastin influenssan parin päivän kuumeelle ilman minkäänlaisia jälkioireita.

Sikstoisekseen mitä tällä yrität sanoa? Ai, että ota rokotus vai? Influenssarokotteen suojateho on olematon, joten ei se sua influenssalta suojaa kuin psyykkisesti, eli: ”Olipas helppo influenssa, onneksi olin rokotettu, ilman rokotetta olisin varmasti kuollut”

Kylla vaan on rokote auttanut ainakin minua. Vuosiin en ole sairastanut edes nuhakuumetta kun ennen rokotuksia olin aina kipea.

Vaikutat erittain ylimieliselta rokotusasiantuntijalta.

Vierailija
36/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sen väliä, ei saa saikkua kuitenkaan. Ja jos saakin, niin kyllä siihen joku porsaanreikä kaivetaan ettei sairaspäivärahaa tarvitsisi maksaa. 

Vierailija
37/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Sairastin (sika)influenssan ja oikeasti meinasin kuolla. En ole ikinä ollut niin kipeä. Kuume oli yhdessä vaiheessa hetken yli 41'C. En suostunut lähtemään sairaalaan.

Mulla on kyllä kaikeanlaisia muistiongelmia nykyään, vaikka olen suht nuori. Voiskohan johtua tuosta...? Aivot meni kokkeliksi? :D

Vierailija
38/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

influenssan sairastaneena tiedän että pääkoppa ei ole entisellään noin vuoteen taudin jälkeen. on muuten rajua kamaa influenssa muutenkin.

Niin teille riskiluusereille kaikki taudit on vaarallisia. Me normaalit selvitään vähemmällä.

Vierailija
39/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

influenssan sairastaneena tiedän että pääkoppa ei ole entisellään noin vuoteen taudin jälkeen. on muuten rajua kamaa influenssa muutenkin.

Niin teille riskiluusereille kaikki taudit on vaarallisia. Me normaalit selvitään vähemmällä.

Karma. Sulle.

Vierailija
40/186 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covidia vastaan ihmiskunnalla ei ole historiallista vastustuskykyä. Influenssa on tosi vaarallinen, mutta sitä vastaan on vastustuskykyä, ja se ei uhkaa koko ihmiskuntaa samalla tavalla kuin covid. Ihmeellistä, että niin nopeasti ihmiskunta löysi avun uudessa tilanteessa. Nyt on toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi