Olen 48-vuotias nuorukainen ja seurustelen 63- vuotiaan kanssa
Olen 48-vuotias poju, erittäin hyvin säilynyt, ja olen seurustellut ihanan mieheni kanssa 11. vuotta. Mieheni ikä on 62. Ja sitä huolimatta.. rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta maailmassa. ja tiedän, olen normaali, itseasiassa vähän normaalia enemmän, sillä älykkyteeni, mitattuna nykyisin mittarein ylittyy reippaasti. Älykkyysosamääräni on 170. Ja ison osan oppimastani olen saanut rakkaaltani. Ikäero ei ole koskaan haitaksi rakkaussuhteelle, se on on aina voima
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:21"]Sun mies 63 ja salarakas 62?
[/quote]
Ei kun siis toisinpäin?
D. Ei 48-v. ole mikään nuorukainen!
Kohta se vaihtaa sut kolmekymppiseen.
Ja mitähän täällä ei nyt siten ymmäretty?
Ja saako kysyä, mitä ihmettä tuollaisen pariskunnan osapuoli tekee vauvapalstalla?
Se ymmärrettiin, että ap:n mies on 62 ja ap on homppeli. Mutta kuka on 63? Salarakas vai onko ap:lla 2 miestä yhtä aikaa?
Ihminen on juuri niin nuori kun itsensä tuntee.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:26"]Se ymmärrettiin, että ap:n mies on 62 ja ap on homppeli. Mutta kuka on 63? Salarakas vai onko ap:lla 2 miestä yhtä aikaa?
[/quote]
Ja se rakastaa 62-v miestään yli kaiken, vaikka seurustelee 63 v. kanssa. Mutta kumpi on se viisaudet opettanut guru? Ja mikä oli ap: n äo ennen suhdetta?
Saanko kysyä, mitä tekee kaikki nuo asiattomat, pippeleihin, pimppeihin, yhdyntään, ynnämuutavastaavaan liittyvät asiat tällä palstalla?
Mikä juttu tää "salarakas oikein on?
AH. soon, anteksi musselit kirjainvirhe, juu, elikkä mieheni on todellakin 63.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Ööh, sun äo on 170, mutta et erota kirjaimia numeroista?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Ööh, sun äo on 170, mutta et erota kirjaimia numeroista?
[/quote]
Mensan testi tehdään pallukoilla =D
Sun mies 63 ja salarakas 62?