Kadoksissa tv-ohjelma
Puoliso katsoi tv:tä kun olin askareissa keittiössä. Hän huikkasi minut katsomaan ohjelmaa, jossa yhtenä teemana oli mm. yksinäisyys. Pääosassa ja kaiketi jonkinlaisena vapaaehtoistyöntekijänä keski-ikäinen parrakas tatuoitu mies, joka soitti kitaralla ja lauloi "Besame muchoa" yhdessä jonkun avuntarvitsijan kanssa ja suuntasi lopuksi benjihyppypaikalle. Ohjelma loppui suunnilleen siihen, suuntasin takaisin keittiöön.
Nyt haluaisin katsoa ohjelman kun se on jäänyt kaivertamaan mielessä, mutten löydä siitä edes mitään tietoja. Harmi, etten painanut muistiin edes tarkkaa aikaa enkä kanavaa. Muistaaksemme se oli nyt perjantaina tai lauantaina, 3. tai 4.1 ja ylen kanavalta johonkin aikaan iltapäivästä.
Osaisiko joku kertoa, mikä ohjelma se oli...?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:34"]
Voisiko olla Dokumenttiprojekti: Luurankokaappi? Lauantaina 13.30 TV 1. En katsonut itse, mutta Areenan esittelykuvassa on tatuoitu keski-ikäinen mies ilmeisestikin benjihypyn parissa.
[/quote]
On juuri tuo ohjelma, katsoin sen itse. Eli tässä... http://areena.yle.fi/tv/2247620
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:09"]
Pääosassa ja kaiketi jonkinlaisena vapaaehtoistyöntekijänä keski-ikäinen parrakas tatuoitu mies, joka soitti kitaralla ja lauloi "Besame muchoa" yhdessä jonkun avuntarvitsijan kanssa
[/quote]
Hiukan väärinymmärrystä taisi nyt tapahtua ohjelman sisällön osalta. Aika paljonkin.
Kiitos paljon vastauksista! Aion katsoa ohjelman kun sen ehdin.
Voisiko olla Dokumenttiprojekti: Luurankokaappi? Lauantaina 13.30 TV 1. En katsonut itse, mutta Areenan esittelykuvassa on tatuoitu keski-ikäinen mies ilmeisestikin benjihypyn parissa.