Hokeeko teidän miehet eille, että nyt sun pitäis ruveta laihduttaan?
Joo tiedän, erota en voi noiden lasten takia, mutta loukkaa niin sikana. Enkä ole edes mikään jumbopossu.
Kommentit (38)
Ei. Minun mieheni sanoo, etten saisi enää laihduttaa, mutta omasta mielestäni olen vielä liian pyöreä.
Välillä. Meinasin heittää vanhoja farkkuja uffille, niin mies sanoi, että älä heitä vaan laihduta. Kokoa 27 tuumaa, joten en minä kyllä niin paljon enää edes halua laihtua. Näytin mielestäni kuivakalta 47-kiloisena. Nyt mulla on paino 60 kg, mikä on jo lievän ylipainon rajoilla. Asiaa ei auta se, että mies itse tuo mulle viikonloppuisin suklaata ja ostaa maustettuja rahkoja ym. Itse ostan maustamattomia, enkä saa sanotuksi, että ne maustetut on sokeripommeja, mies loukkaantuu jos en syö. Pitää nätisti koettaa opettaa. Mutta äsken ostin farkut ja piti ostaa koko 38, mikä on jo 155-senttiselle aika iso koko. Iski tajuntaan, että pitää laihduttaa. Sitten avasin keksipaketin...
Ei, mutta naljailee jatkuvasti kuinka luut paistaa ja kolisee. Sillä tavalla vihjaillen joissain yhteyksissä, ei suoraan. Enkä ole liian laiha todellakaan, bmi 19,8.
Olen 163/55 eikä mies ole ikinä sanpnut pahaa sanaa ulkonäöstäni. Mun mielestä paino ja ulkonäkö muutenkin on sellasia asioita mistä ei kuulu tolla tavalla huomautella, ap miehesi on ilkeä
Mulla mies valittaa että pitäis lihottaa enemmän, vaikka siis olenkin nyt jo pyöreämmästä päästä (170/63). Olen kyllä suhteen aikana lihonutkin 10 kiloa, kai sitä pitää vaan jatkaa samaa rataa niin on tyytyväinen tuo :D
No ei todellakaan, olen hoikka ja mies on 15kg ylipainoinen
Ikinä ei ole tuollaista sanonut :)
Tisseistä vois kuulemma vähän nipistää, pelottaa kuulema et lyön sen näillä tajuttomaks :D
Joo mä oon 171cm ja raskauden aikana ku painoa oli 73kg ja sitä ennen siis 66kg niin sanoin et 65kg ois mulle sopiva niin mies tokaisi et "eiku 60 ois parempi"
Tottakai miehet hokevat sitä, jos ette tee asialle mitään.
Ilkeä mies.
Oma mieheni ei ole onneksi sanonut. Tietää itsekin, että yritän pudottaa painoa ja ahkerasta liikunnasta huolimatta se on hankalaa, kun on lääkitys.
No ei todellakan hoe. Paino on ollut välillä lähempänä alipainnoa ja välillä BMI:n normaalipainon ylärajan ohi, lievässä ylipainossa. Aikaskaalalla 10 vuotta.
Kuulostaa aika luuserilta tuo sinun miehesi. itään ongelmanratkaisukykyä ei ainakaan ole. Lihomiseen voi kyllä puuttua kivemmillakin tavoilla, esimerkiksi korostamalla terveitä elämäntapoja, tosin siihen pitää osallistua itsekin, rajoittamalla vaikkapa oluen ja sipsien kittaamista ja esimerkiksi lenkkeillä yhdessä tms.
Tuskimpa se miehesikään mikään varsinainen adonis on, ehkä hänelle ei tule mieleen, että voisit saada jonkun häntä huomattavasti paremman näköisenkin miehen, mikä pitää ihan varmasti paikkansa.
Minun BMI:ni on normaalimitoissa, mieheni on itseäni lyhyempi ja painaa vähemmän. Eikä hän todellakaan ole huomautellut ulkonäöstäni, paitsi positiivisessa mielessä. Jos partnerini olisi sairaalloisen ylilihava, en varmasti alunperinkään olisi alkanut seurustelusuhdetta siksi että on todella suuri työ saada esimerkiksi alkoholia runsaasti käyttävä, ylipainoinen tupakoitsija muuttamaan elämäntapansa ja se vaikuttaa omaankin hyvinvointiin. Kerran deittailin suurikokoista miestä joka ketjupoltti, eikä hän esimerkiksi reissuilla jaksanut kiivetä katselemaan linnan torneihin jne. nähtävyyksiä. Lisäksi itsekin pyöristyin jokusen kilon, koska hänen annoskokonsa olivat niin valtavia. Mutta ei, kukaan mieheni ei koskaan ole huomautellut. Toisaalta havaitsen itse jos kilot kertyvät ja laihdutan, koska olen työssä jossa edustettava.
Minä teen terveelliset ruuat (rasvaa on mutta ei lisäaineita!) mies ostaa itse pizzoja ym kokoajan. Ja minä olen se läski... Kahdesti raskaana viimeisilläni oon painanut 65kg! Normaalisti 48-55kg. Kiinteyttä itsekkin toivoisinmutta ei ole aika riittänyt lasten, töiden, lemmikkien, puutarhatöiden lisäksi niin olen läski...
Vaimolleni ei tarvitse vihjailla tai valittaa, osaa pitää itsensä timmissä kunnossa muutenkin. Terveellistä ruokaa, lenkillä harva se päivä ja hymyssä suin lähes aina. Nam!
Kerran alkoi ehdottelemaan ja siirsin hänet kahdeksi kuukaudeksi ulkoruokintaan. Siellä tajusi, että olen hyvä sellaisena kuin olen.
T. 168/63
Naisille ei voi mainita mitään painosta, sillä he kilahtavat. Kuitenkin voi keskustella, jos ruvetaan yhdessä harjoittamaan terveellisempiä elämäntapoja, tämä on okei lähestymistapa.
Minusta terveemmät elämäntavat ovat kaikinpuolin helvetin hyvä asia, ei tarvitse sitä övereiksi vetää, pienetkin asiat auttavat ja ovat positiivisia. Ja voi käydä niin, että ihan kuin itsestään se painokin putoaa, kun jättää sen yhden sipsipussin tai suklaalevyn syömättä ja syö vaikka jotain muuta välillä.
Terkuin rakastava aviomies :)
No ei todellakaan ehdottele. Ihan itse rupesin laihduttamaan kun tulin siihen tulokseen että painoa on liikaa. Mies on aina vain kehunut mua, silloinkin kun se ei ollut totta. :D Sun mies ap on ilkeä. Sano sille jotain sen ulkonäöstä minkä tiedät loukkavan sitä, ja kysyt että oliko kivaa. Jos vaikka tajuasi.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:35"]
Minusta siitä ei kenenkään tarvitse huomauttaa. Aivan varmasti jokainen itse omasta ylipainostaan kärsii.
[/quote]
Toisaalta runsaan ylipainon laihduttaneet usein sanovat, että kumpa joku olisi huomauttanut kun pyöristyminen alkoi-