Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jolle et pärjännyt sängyssä..

vähä tuhma
29.10.2021 |

Kokemuksia aiheesta?:)
Kysyn tätä pilke silmäkulmassa muistellessani omia kokemuksia erään naisen kanssa, oltiin enempi fwb-tyyppisiä ystäviä, oltiin toisinaan sängyssä kun tilanteeseen molemmille sopi.

Mutta asiaan. Nainen oli ulkonäöllisesti n.7+, hieman tukevahko ja kasvot perus ok. Mutta hänellä oli isot, aivan ihanat rinnat, todella kauniit nännipihat ja nännit. Jo niiden hyväily ja naisen suutelu saivat minut aivan sekaisin kiihkosta. Hyväilyn seurauksena huoneen täytti irstas kiimaisen pillun tuoksu ja kun laskin käteni pikkuhousuille, olivat ne jo aivan kosteat. Housujen sisällä oli seksikkäin ja siistein näkemäni karvakolmio pillun päällä (yleensä olen posliini miehiä). Mutta entä se itse pillu? Aivan uskomattoman märkä, limainen, tiukka, kuuma, upea.. Jo pelkkä kosketus häneen tuntui aivan upealta ja kun työnnyin häneen sisälle, oli mahdotonta kestää hänen kanssaan pitkään. Oli aivan sama oliko munan päällä kortsu tai kaksi, laitoinko paljaalla tai otettiinko heti perään uudelleen, olin tulossa ihan kokoajan. Tämä kaikki siitä huolimatta että hän oli varsin lahna sängyssä, ei vaan pystynyt kestämään sitä ihanuutta..<3
Kokemuksia oli ja on sen verran kertynyt elämän varrelta että tämä ei johdu vaan herkästä tulemisesta, hänen pillunsa vaan oli jotain ihan uskomatonta jolle en voinut pärjätä.

Tämän halusin teille jakaa, eipä minulla muuta..;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan me tavattu joskus..? 🤔

Vierailija
2/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaankohan me tavattu joskus..? 🤔

Eihän sitä tiiä, mut varmaan muutkin kohtaa "ongelmia" jos yllämainitut asiat kohtaa..;)  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa samanlaiselta kuin mun vaimollani on. Aivan maaginen pillu joka ottaa heti kalusta otetta, kun sinne kalun työntää. Eikä päästä irti, ennen kuin siemenet on sisässä. Sama juttu uusinnakin, lypsää tyhjäksi alta aikayksikön.  Vaimo ihmetellytkin, että miten suikkareissa menee sitten niin pitkään. Kama Sutrassa tuollaista pillua kuvaillaan herkkujen herkuksi.  On siellä muitakin samanlaisia nimetty, mutten nyt muista. 

Tuosta tulikin mieleen, että täällä joku nimesi tuollaista pillua Kaappariksi. On yleinenkin nimitys ja taitaa olla synonyymii oravapillulle?? 

Vierailija
4/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa samanlaiselta kuin mun vaimollani on. Aivan maaginen pillu joka ottaa heti kalusta otetta, kun sinne kalun työntää. Eikä päästä irti, ennen kuin siemenet on sisässä. Sama juttu uusinnakin, lypsää tyhjäksi alta aikayksikön.  Vaimo ihmetellytkin, että miten suikkareissa menee sitten niin pitkään. Kama Sutrassa tuollaista pillua kuvaillaan herkkujen herkuksi.  On siellä muitakin samanlaisia nimetty, mutten nyt muista. 

Tuosta tulikin mieleen, että täällä joku nimesi tuollaista pillua Kaappariksi. On yleinenkin nimitys ja taitaa olla synonyymii oravapillulle?? 

Voi vitalis, mie en tiiä kestäskö minun itsetunto seurustelua moisen värkin kanssa, niin ihana kun se onkin. Riippus varmasti paljolti naisesta ja hänen persoonasta.. Kuvauksesi oli oikea, todellakin ottaa munasta otteen.. :) Kaapparipillu hyvinkin, tuo oravapillu ei kuulosta kovin imartelevalta..

Oon miettiny, et onkohan tuollainen pillu hieman ylipainoisten naisten tavaramerkki vai voiko löytyä sporttimimmiltäkin?

Vierailija
5/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä tuhma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitalis, mie en tiiä kestäskö minun itsetunto seurustelua moisen värkin kanssa, niin ihana kun se onkin. Riippus varmasti paljolti naisesta ja hänen persoonasta.. Kuvauksesi oli oikea, todellakin ottaa munasta otteen.. :) Kaapparipillu hyvinkin, tuo oravapillu ei kuulosta kovin imartelevalta..

Oon miettiny, et onkohan tuollainen pillu hieman ylipainoisten naisten tavaramerkki vai voiko löytyä sporttimimmiltäkin?

Ei ole. Vaimo ei ollut nuorempana hitustakaan ylipainoinen. Mutta omasi kyllä leveän päärynänmuotoisen lantion ja voimakkaat pillun lihakset.  Oli nuorena vähän ihmettelemistä, kun orkun ollessa tulollaan pillu otti nalkkiin ja alkoin hirvittävän mankeloinnin.  Jos olin päällä, niin vaimo vielä kietoi jalat ympärilleni ja lukitsi liikkumattomaksi. Siinä jäin täysin statistiksi, kun oli nalkissa ja täysin toisen vietävissä. Seksi oli alusta lähtien vähän sellaista, että minä vein hänet lähelle h-hetkejä ja sen jälkeen hän vei minua kuin kuoriämpäriä. Sama juttu myös päällä ollessa, seivästi itsensä kaluuni, makasi päälläni,  lukitsi jalat ympärilleni ja aloitti myllytyksen.  Siinä sitten yritin vain olla laukeamatta ja nauttia toisen orgasmista vähän niin kuin ulkopuolisena. No yleensä ei onnistunut, kun pillu lypsi  väkisinkin tyhjäksi.

On ollut  haastava pillu kesytettäväksi. Vikuri, tulinen  ja tempperamenttinen.  Mun juoksut oli juostu jo aika nuorena, kun jäin tuohon henkisesti ja fyysisesti  kiinni.  En tiedä kumpiko jäi, mutta kaluni jäi  ainakin riippuvaiseksi.  Mun egoni on kestänyt pillun dominoinnin.  Onneksi vaimokin on ollut ihan mukava.

Vierailija
6/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä tuhma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vaimo ei ollut nuorempana hitustakaan ylipainoinen. Mutta omasi kyllä leveän päärynänmuotoisen lantion ja voimakkaat pillun lihakset.  Oli nuorena vähän ihmettelemistä, kun orkun ollessa tulollaan pillu otti nalkkiin ja alkoin hirvittävän mankeloinnin.  Jos olin päällä, niin vaimo vielä kietoi jalat ympärilleni ja lukitsi liikkumattomaksi. Siinä jäin täysin statistiksi, kun oli nalkissa ja täysin toisen vietävissä. Seksi oli alusta lähtien vähän sellaista, että minä vein hänet lähelle h-hetkejä ja sen jälkeen hän vei minua kuin kuoriämpäriä. Sama juttu myös päällä ollessa, seivästi itsensä kaluuni, makasi päälläni,  lukitsi jalat ympärilleni ja aloitti myllytyksen.  Siinä sitten yritin vain olla laukeamatta ja nauttia toisen orgasmista vähän niin kuin ulkopuolisena. No yleensä ei onnistunut, kun pillu lypsi  väkisinkin tyhjäksi.

On ollut  haastava pillu kesytettäväksi. Vikuri, tulinen  ja tempperamenttinen.  Mun juoksut oli juostu jo aika nuorena, kun jäin tuohon henkisesti ja fyysisesti  kiinni.  En tiedä kumpiko jäi, mutta kaluni jäi  ainakin riippuvaiseksi.  Mun egoni on kestänyt pillun dominoinnin.  Onneksi vaimokin on ollut ihan mukava.

Vau, kuulostaa mahtavalta, kiitos kun kommentoit.. :)