Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitää syödä 820kcal/ pv jos haluan painaa 10 kg muka laskurin mukaan

Vierailija
28.10.2021 |

Eli tietysti kuten näemme kalorilaskurit ei tiedä mitä ne tekee ja antaa valheellisia tuloksia. Oikea tulos olisi ollut 0 kcaloria, jotta painaisin 10 kiloa, eli luuta vain. Ja pelkkä luukin painaisi enemmän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin sen vielä ja jos haluaisin painaa 1 kilon, mun pitäisi syödä joka päivä reilut 700 kcal.

Niin vissiin.

Vierailija
2/5 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis syödä laskurin mukaan 10 000 lisäkaloria viikossa, jos haluaisin lihoa kilon. Ei toimi.

Vierailija
4/5 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm miehelle annettiin InBody-mittauksessa luiden painoksi alle 5 kiloa. Toki iho, sisäelimet jne. painavat osansa eli onko realistista olettaa kalorilaskurin toimivan liian pienillä painolukemilla?

Vierailija
5/5 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset tarvitsee n. 80 kcal painokiloa kohden, joten tuo on hyvinkin realistinen määrä 10 kg painavalle ihmiselle.

Aikuislle nyt on ihan turha odottaa mistään laskimesta järkeviä tuloksia noilla mitoilla, kun ne on suunniteltu laskemaan vain elossa olevien energiankulutusta, eikä arvioimaan minkä painoisenä ihminen ei enää säily hengissä. Peruselintoiminnot vie ainakin tuon määrän energiaa, vaikka ihminen olisi melkein pelkkää luuta ja nahkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän