Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskeiltä pitäsi velottaa korkea terveyskeskusmaksu

Vierailija
05.01.2015 |

Kroppa pitäsi pitää kunnossa eikä antaa laskistyä. Oma vika.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. läski (ylipainoa n.20kg), enkä ole lääkärillä käynyt viiteen vuoteen, viimeisin kerta johtui palovammasta jonka sain uunista... Olenpa tullut yhteiskunnalle kalliiksi...

Vierailija
2/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tupakoijilta, alkoholisteilta, narkkareilta, muita syömishäiriöitä sairastavilta, liikuntaa harrastamattomilta, liikuntaa liikaa harrastavilta, niiltä jotka ei pese hampaitaan säännöllisesti, jotka eivät harrasta seksiä turvallisesti, niiltä jotka eivät anna kumppannilleen säännöllisesti.... Lista on loputon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei paljon hetkauta, olen sikaläski, mutta terveydenhoitopalveluja olen tarvinnut viimeksi vuonna 1997.

Vierailija
4/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain uutta. Ja muista myös urheilijat, röökaajat, luontaistuotteilla maksansa tuhoavat, radon-vettä juovat. Ja yli 60-vuotiaiksi elävät. Ja syöpää sairastuvat.

Vierailija
5/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:38"]Joo, ei paljon hetkauta, olen sikaläski, mutta terveydenhoitopalveluja olen tarvinnut viimeksi vuonna 1997.
[/quote]

Siis et ole käynyt edes gynekologilla 18 vuoteen?

Vierailija
6/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En edes muista milloin olen käynyt terveyskeskuksessa. Työterveys hoitaa ja rahalla saa loput yksityiseltä.

Vierailija
7/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Fertiili-ikäisiltä naisilta myös korkeampi maksu, hankkiutuvat raskaiksi, ramppaavat neuvolassa, saavat synnytyskomplikaatioita jne. Ja ihan oma vika, kukaan ei pakottanut hinkkaamaan pimpulia ja pippelssonia vastakkain.

Vierailija
8/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan useita vastaajia: julkista terveydenhuoltoa olen käyttänyt kerran viimeisen 15 vuoden aikana (munasarjakysta piti leikata TYKSissä). En ole järin kalliiksi tälle yhteiskunnalle tullut, kun mulla ei ole edes reikiä hampaissa koskaan ollut.

Sen sijaan tiedän paljon jalkapallonpelaajia, sählynharrastajia, hiihtäjiä ja juoksijoita, jotka käyvät julkisella paikkailemassa ja leikkailemassa jalka-, selkä- ja olkavaivojaan, siis todellakin oikeasti sairaista ihmisistä puhumattakaan! Kyllä sitä laskua joka tapauksessa tulee. Jos veronmaksu harmittaa syytä systeemiä, älä ihmisiä. Tai muuta pois, ei me sua kaivata.

Vierailija
9/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:38"]Joo, ei paljon hetkauta, olen sikaläski, mutta terveydenhoitopalveluja olen tarvinnut viimeksi vuonna 1997.
[/quote]

Siis et ole käynyt edes gynekologilla 18 vuoteen?
[/quote]
Minä ainakin käyn yksityisellä gynellä. Täällä mitään kunnallisia olekaan...

Vierailija
10/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Lihavuudesta johtuvat muun muassa kuume, angiina ja jännetuppitulehdus.

Vierailija
11/11 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:38"]Joo, ei paljon hetkauta, olen sikaläski, mutta terveydenhoitopalveluja olen tarvinnut viimeksi vuonna 1997. [/quote] Siis et ole käynyt edes gynekologilla 18 vuoteen? [/quote] Minä ainakin käyn yksityisellä gynellä. Täällä mitään kunnallisia olekaan...

[/quote]

Samoin. Ei julkisella puolella mitään gynekologeja ole.