Parkour laittomaksi!
Ketä ärsytää Parkour pojat?
Minua ainakin! He saastuttavat suomen ja pilaavat kaiken, ei ne katot kestä sellasta myllytystä saatana. Tollaset pennut pitäs ampua, liekköhän katoilla oleminen edes laillista?
Mitäs te olette mieltä noista Parkour/FreeRunning harrastajista?
Kommentit (27)
No voi nyt vittu ap. Vain typerys raivostuu noin paljon muiden harrastuksista. Anna heidän olla ja tee omaa juttuasi.
Todella hieno harrastus. Kehitttää monipuolisesti koordinaatiota, ketteryyttä ja lihasvoimaa. Olen tosi kateellinen näille nuorillle pomppijoille.
N41
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:20"]
Todella hieno harrastus. Kehitttää monipuolisesti koordinaatiota, ketteryyttä ja lihasvoimaa. Olen tosi kateellinen näille nuorillle pomppijoille.
N41
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:15"]
Minua ainakin! He saastuttavat suomen ja pilaavat kaiken, ei ne katot kestä sellasta myllytystä saatana. Tollaset pennut pitäs ampua, liekköhän katoilla oleminen edes laillista?
[/quote]Aselupahakemusta vaan poliisille, siitä se ongelman poistaminen alkaa:)
Näitkö ap viime yönä unta komeista ja ketteristä parkourin harrastajista, joiden rintalihakset kiilsivät hiestä kun he hyppelivät kaiteiden yli sulavasti kuin pantterit konsanaan? Ymmärrän, että tuollaisesta unesta herääminen saattaa turhauttaa seksuaalisesti.
He saastuttavat suomen ja pilaavat kaiken
Tollaset pennut pitäs ampua
[/quote]
Voi jösses, mun poika harrastaa parkouria, kerro nyt miten se saastuttaa ja pilaa kaiken???
Tämä sama aloitus on tehty ennenkin eri otsikolla. Ap taitaa itse olla parkourin harrastaja, joka kuvittelee voivansa paljastaa av-mammojen ennakkoluulot näillä typerillä aloituksillaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:15"]
He saastuttavat suomen ja pilaavat kaiken
Tollaset pennut pitäs ampua
[/quote]
Voi jösses, mun poika harrastaa parkouria, kerro nyt miten se saastuttaa ja pilaa kaiken???
[/quote]
Kuluttaa kengänpohjia liikaa? Pienhiukkaset saastuttaa liikaa?
:D
Parkouristit kokevat luonnollisen poistuman nuorina. Eivät ne kauaa häiritse, jokainen lipeää harhaan lopulta fataalisti.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:02"]
Tämä sama aloitus on tehty ennenkin eri otsikolla. Ap taitaa itse olla parkourin harrastaja, joka kuvittelee voivansa paljastaa av-mammojen ennakkoluulot näillä typerillä aloituksillaan.
[/quote]
Ehkä oon, ehkä en... ;)
Juu ihan hirveä harrastus! Menisivät ostarille juomaan kaljaa ja huutelemaan mummoille törkeyksiä. Tai vaihtoehtoisesti voisivat istua tietokoneella pelaamassa k18 pelejä.
adhd -sukupolven suhteellisen viaton tapa purkaa ylimääräistä energiaa. ei se nyt niin vakavaa oo.
Näin ilmoituksen parkour-kurssista ja mua kiinnostais, mutta oon ehkä vähän liian vanha ja nainenkin kaiken lisäksi. Pitäiskö mennä kuitenkin? Kai ne sitten sanoo, jos ei kannata jatkaa?
se on hyvä vaa että nuoret liikku vitun ääliö saatana
Käyttäisivät vaikka huumeita. On se kumma, miten kehtaavat noin liikkua julkisilla paikoilla! Minun verorahoilla on nekin kustannettu!
Vierailija kirjoitti:
Aselupahakemusta vaan poliisille, siitä se ongelman poistaminen alkaa:)
Ei vältsiin irtoa lupaa, jos perusteena on parkouraajien ampuminen.
Ihan jees ainakin tämä ammattilainen...Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille