Sain kuulla, että miehet katselevat minua kauppareissulla
Itse en ollut moista huomiota tehnyt. Keskityn täysillä shoppailuun ja ei minulla ole aikaa seurailla, kuka tuijottaa ja kuka ei. Minulla on kotona ihana mies, jota rakastan yli kaiken. Ei ole tarvetta muita miehiä edes katsella. Olenko outo?
Kommentit (18)
Eikös ne miehet aina naisia katso, eli ihan normaali olet =)
Joo, olet todella outo!!!
Minkä helvetin takia aina, ihan faking aina kysytään, että olenko outo?
Tottakai miehet katselee, kun nainen ottaa kauppareissun hallintaan ja tekee kaikki päätökset ostoksista. Mies ehtii siinä hyvin kuikuilemaan toisia emäntiä :D Varo vaatekauppoja, siellä voi sovituskopin verho rakoilla!
Ihan normaaliahan tuo on. Miksi olisit outo? En ymmärrä mitä haet takaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:04"]
Joo, olet todella outo!!!
Minkä helvetin takia aina, ihan faking aina kysytään, että olenko outo?
[/quote]
Humble brag vaikuttaisi olevan tässä tapauksessa kyseessä. Oli pakko joku kysymys saada aloitukseen jotta saisi tekosyyn ketjun perustamiselle. Toisinaan epävarmat ihmiset hakevat huomiota ja hyväksyntää. Jotkut yrittävät määrittää itsensä.
Kavereiltani sain kuulla. Olivat kiinnittäneet asiaan huomiota kuulemma.
Ap
Mistä sait kuulla? Olet outo kun pohdit tuollaisia ja teet vielä avauksen tänne
Se olisi outoa jos ostosten lisäksi pitäisi vielä kiinnittää huomiota muihin asiakkaisiin. Hyvä kun ne ostokset jaksaa muistaa.
No lähinnä mietin, että pitäisikö minun muka huomata tuijottavat miehet? Kun ei ne minua kiinnosta tippaakaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:09"]
No lähinnä mietin, että pitäisikö minun muka huomata tuijottavat miehet? Kun ei ne minua kiinnosta tippaakaan. Ap
[/quote]
Kyllä me kaikki muut vaan kyylätään pää pyörällä että kuka katsoo, aivan koko ajan. Olet siis outo.
No lähinnä mietin, että pitäisikö minun muka huomata tuijottavat miehet? Kun ei ne minua kiinnosta tippaakaan. Ap
[/quote]
Miksi sitten teit aloituksen asiasta, joka ei kiinnosta sinua tippaakaan?
Aloittaja taitaa olla vähän vajukki.
[/quote]
mitäs luulet? Miksi pitäisi huomata, jos kertan et katso kuin ostoksia? Eikä ne kovin liki näy tulevan tuijottelemaan, jos et näe. Monia asioita kuitenkin rekisteröi, vaikka se asia ei kiinnostaisikaan. Eikö? Tai sitten kukaan ei sinua tuijota, ehkä se on todennäköisempää.
[/quote]
ei sinun kuulo heitä huomata, kun kukaan ei sinua edes tuijota. Miksi teit tämän avauksen, jos asia ei sinua kiinnosta. Huoh
Minuakin katselee ja minä katson takaisin. Naimisissa olen ja lapsiakin on, mutta tällainen pieni viaton ja hymyilevä silmäpeli vain piristyttää ja saa muuten tappavan tylsät kauppareissut mukaviksi. Enkä ole edes mikään nuori tyttönen, vaan 40 vuotias. Katsomista pitemmälle en ole mennyt, toki vastaa jos joku alkaa kassajonossa jutustelemaan.
Sä olet sinut itsesi kanssa. Mulla on ikäkriisi ja toooo-dellakin huomaan, ettei kukaan enää kato. :(