Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on suhtauduttu lapsien ystäviin jotka ovat vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
28.10.2021 |

Siis jos lapsella on kaveri, joka on vastakkaista sukupuolta, miten reagoisitte. Itsellä poika 15v ja tälläinen ongelma. Onko samat säännöt kuin muillakin kavereilla vai onko heille jotain rajoituksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Onko säännöt jotenkin sukupuoleen liittyvä asia ?En ennen kuullut

No teoriassa ei, mutta käytännössä kyllä. Saattaa olla että he huojaavat että ovat "vain" kavereita ja sitten tapahtuukin jokin vahinko.

Ap

Hassua, jos se vastakkainen sukupuoli on mielestäsi ongelma. Luulisi, että se sama sukupuoli voisi ennemminkin olla se ongelma joillekin.

No siis samaa sukupuolta olevan kanssa ei voi tulla raskaaksi tai saada sukupuolitauteja

AP

Miksi ei voisi saada sukupuolitauteja?

Kyllä mä ennemminkin ajattelisin, että poikamme saisi sukupuolitaudin poikakaveriltaan kuin kavereilta jotka ovat tytyöjä.

Sen tytön kanssa kun todennäköisemmin käytetään jotain ehkäisyä. 

Vierailija
22/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Onko säännöt jotenkin sukupuoleen liittyvä asia ?En ennen kuullut

No teoriassa ei, mutta käytännössä kyllä. Saattaa olla että he huojaavat että ovat "vain" kavereita ja sitten tapahtuukin jokin vahinko.

Ap

Hassua, jos se vastakkainen sukupuoli on mielestäsi ongelma. Luulisi, että se sama sukupuoli voisi ennemminkin olla se ongelma joillekin.

No siis samaa sukupuolta olevan kanssa ei voi tulla raskaaksi tai saada sukupuolitauteja

AP

Miksi ei voisi saada sukupuolitauteja?

Kyllä mä ennemminkin ajattelisin, että poikamme saisi sukupuolitaudin poikakaveriltaan kuin kavereilta jotka ovat tytyöjä.

Sen tytön kanssa kun todennäköisemmin käytetään jotain ehkäisyä. 

No en usko että lapseni on homoseksuaali, jos sitä tarkoitit

Ap

Vierailija
24/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis muuten on samat, mutta vain parilla pienellä muutoksella. Jos ovat pojan huoneessa niin oven on oltava auki tai on oltava valmis että astun sisään koputtamatta ja se että jos menee tämän kaverin kanssa jonnekkin niin joutuu ilmoittamaan minulle.

Muuten ei ole. En koe että kavereille pitäisi hirveitä kasoja erikoissääntöjä asettaa vain hänen sukupuolensa takia. Eri asia jos paljastuu että vaikka olisivat jonkinnäköisessä parisuhteessa. Silloin sääntöjä vielä hieman kiristettäisiin

Oikeasti?

Vierailija
25/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis muuten on samat, mutta vain parilla pienellä muutoksella. Jos ovat pojan huoneessa niin oven on oltava auki tai on oltava valmis että astun sisään koputtamatta ja se että jos menee tämän kaverin kanssa jonnekkin niin joutuu ilmoittamaan minulle.

Muuten ei ole. En koe että kavereille pitäisi hirveitä kasoja erikoissääntöjä asettaa vain hänen sukupuolensa takia. Eri asia jos paljastuu että vaikka olisivat jonkinnäköisessä parisuhteessa. Silloin sääntöjä vielä hieman kiristettäisiin

Oikeasti?

Joo? Mitä tarkoitat

Vierailija
26/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt kavereiden sukupuolesta riippumatta. Sekä mulla että miehellä on aina ollut vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joten ihan normaalia meidän perheessä.

Vierailija
27/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on bmw niin asia on ok. Kaikki muu hoituu luonnostaan. Tai viimeistään vuokrayksiössä.

Vierailija
28/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat säännöt kavereiden sukupuolesta riippumatta. Sekä mulla että miehellä on aina ollut vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä joten ihan normaalia meidän perheessä.

No joo, mutta silti pelottaa

Ap

Vierailija
29/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sallittua

Vierailija
30/37 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt kaikilla

Vierailija
31/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Tottakai saa olla vastakkaista sukupuolta, jos seurustelee, sit seurustelee. Seksiasiat olisi apnkin pitänyt jo aikoja sitten käydä poikansa kanssa läpi.

Ja tuo ”ovi auki”-mamma opetelkoon kunnioittamaan lapsensa yksityisyyttä ja pian.

Vierailija
32/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta silti pelottaa

Ap

Sä olet auttamattomasti myöhässä seksuaalikasvatuksesi kanssa. Selvästi teillä ei ole keskusteluyhteyttä poikasi kanssa, muakin hirvittäisi. Sun juna meni jo.

Vierailija
33/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. Tottakai saa olla vastakkaista sukupuolta, jos seurustelee, sit seurustelee. Seksiasiat olisi apnkin pitänyt jo aikoja sitten käydä poikansa kanssa läpi.

Ja tuo ”ovi auki”-mamma opetelkoon kunnioittamaan lapsensa yksityisyyttä ja pian.

Joo. Aika hukassa on kyllä toi yksi mamma. Ei se mitään estä, että sinne huoneeseen paukkaa milloin sattuu.

Itselle kävi teininä niin, että oltiin sitten poikaystävän kanssa alasti sylikkäin ja hyväiltiin toisiamme, kun sen äiti tuli koputtamatta huoneeseen. Jatkossa hoidettiin ne hommat sitten tarhan leikkimökissä tai silloin kun ketään ei ollut kotona. Ja ehkäisy oli aina kunnossa.

Vierailija
34/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v i t u n LAPSIEN?!?!? HUOH!!!!

No ystävä sä lapsien tietenkin.

Vierailija
35/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni poika valehteli olevansa ystäväni vaikka oikeast halusi muuta, että tottakai olen tämän tyttrelleni kertonut, ja varoittanut että tosiystävyydeltäkin tuntuva kaveruus saattaa olla toisen puolelta jotain ihan muuta, ja kas, näinhän on jo kerennyt käymäänkin kun tyttären "kaveri" alkoi mustistelemaan kun tyttö alkoi seurustelemaan.

Vierailija
36/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat kielsi vastakkaisen sukupuolen kaverit estääkseen seksin. Olen kyllä kiinnostunut samasta sukupuolesta joten seksiä se ei kyllä estänyt. :D

Vierailija
37/37 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat kielsi vastakkaisen sukupuolen kaverit estääkseen seksin. Olen kyllä kiinnostunut samasta sukupuolesta joten seksiä se ei kyllä estänyt. :D

Loistava haista paska-move vanhemmille! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän