miksi mies pitää silmiä auki seksin aikana
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:21"]Koska tissit
[/quote]
Koska nainen. Siinähän näkee kuinka toinen nauttii, se on kiihottavaa molemmille.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:21"]Koska tissit
[/quote]
Koska nainen. Siinähän näkee kuinka toinen nauttii, se on kiihottavaa molemmille.
[/quote]
Eiiiii vaan tissit
Enkö mä saa vastata kun mä olen nainen, anna mä vastaan....
Nainen on biologisesti niin kaunis kapistus, että mies haluaa nähdä (=kiihottuu enemmän), mies taas ei ole, joten naisella on silmät kiinni (= kuvittelee tilalle joko naisen tai jonkun muun kuumemman miehen).
Vai voikstää olla ihan väärä luulo, kun mä oon nainen?
Tiukka nahka. Kyrpä kun seisoo, niin ei saa silmiä kiinni vaikka kuinka haluaisi.
Miksi pitäisi pitää silmät kiinni? Ei ole koskaan tullut ajatus mieleen... M.
Koska haluan katsoa naista... jos silmäni ovat kiinni olet ruma ja ajattelen jotain muuta!
Kyllä olisin enempi huolissaan jos pitäis kiinni. Mut juu mies haluaa nähdä tissit ja kuinka kalu vilkkuu milloin missäkin ja naisen ilmeet...
Olen itse opetellut pitämään silmiä auki, ja kyllä se lisää kiihotusta! Esim. suuseksiä saadessani on kiihottavaa nähdä miehen pää jalkovälissä.
N25
Kokemukseni perusteella miesten silmät on seksin aikana todella vähän aikaa, suurimmaksi osaksi ne haluaa katsella kasvoja/silmiä, vartaloa tai muuten vaan kokonaisuutta.
Miehethän ovat visuaalisia noin yleensä, mutta kyllä mä silti katselen kumppania suuren osan aikaa vaikka olenkin nainen koska se on vaan niin jees, silmiä nyt voi pitää kiinni itsekseenkin...
Kyllä minä naisena myös pidän silmät auki, haluan nähdä kumppanini nautinnon ja vartalon. Ja katsoa silmiin. Tuntuisi siltä kuin olisin jotenkin piilossa ja pakenisin tilannetta, jos pitäisin silmät kiinni.
Täh!? Kuka helkkari pitää seksin aikana silmät kiinni ja jos näin niin miksi ihmeessä?? Olen nainen..
No jos mies pitäisi silmät kiinni niin varmastinainen ihmettelisi sitäkin.
Olen mies ja pidän takaapäin panemisesta. Eräs exä taas ei pitänyt ja kysyi joskus haluanko takaapäin siksi ettei tarvitsisi katsoa kasvoja?! Talking about huono itsetunto!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:23"]mies taas ei ole, joten naisella on silmät kiinni (= kuvittelee tilalle joko naisen tai jonkun muun kuumemman miehen).
[/quote]
Minkä ihmeen takia pitäisi ketään kuvitella siihen tilalle? Jos ei kestä miestä katsoa niin miksi siinä olisi yhtä kertaa enempää?..
Silmät kiinni menee niin paljon hyvää hukkaan etten voi kuvitella koko aktin ajan pitäväni silmiäni kiinni. Se on minullekin aivan järisyttävän nautinnollista kun näkee miehen nauttivan.
Eli ei välttämättä se ulkonäkö vaan se yhteinen nautinto. Siksi silmät auki.
Pidän välillä silmiä kiinni, varsinkin silloin kun nautin todella paljon.
N
Tyhmä kysymys!