Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko alkaa seurustella miehen kanssa, jolla on ollut

Vierailija
05.01.2015 |

psykoosi? Kuulostaa ehkä tyhmältä  kysymykseltä, mutta tätä nyt tosissani pohdin.. Tutustuimme netissä (ei deittipalsta) ja aika avoimesti olen puhunut hänelle omasta menneestä masennuksestani, sitten aika puolivahingossa kertoi tuosta, ja saman tien sanoi ettei halua puhua siitä tai muistella menneitä vaikeuksiaan, ja vakuuttaa kauheasti (epäilyttävän innokkaasti) olevansa täysin kunnossa nykyään. On tosi kiinnostunut minusta ja piirittää, kauhean raskaasti tuntuu ottavan jos vaikka en ehdikään kahville tmv. Jotain hiukan pelottavaa siinä on, vaikka on hurmaava ja periaatteessa olen kiinnostunut :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen, miksi suotta sitoisit itsesi jos on noin isoja riskejä ja suhde on noin alussa.

Minulle sanoi näin joskus viisas vanha nainen. Kuuntelin häntä ja en ole katunut päivääkään. Meni pari vuotta ja löysin hyvän aviomiehen. Pienempiä kysymyksiä ja ongelmia on kaikilla.

Ei ole olemassa sitä yhtä ainoaa oikeaa. Jatka matkaasi.

Vierailija
22/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että tää on se yks kaheli Pyhän tapaus??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aloittaisi mitään suhdetta tuossa tilanteessa.Sulla vielä lapsetkin.Vähintä mitä voit heidän hyväkseen tehdä on etsiä rinnallesi täyspäisen kumppanin.

Vierailija
24/24 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:27"]

Sano nyt vielä, että tää on se yks kaheli Pyhän tapaus??!

[/quote]

Häh?