Mainoksia joista tullu hyvälle tuulelle ?
Itsellä se vanha appelsiini mainos, jossa mummo päästelee potkurillä mäkeä alas ja huutaa: Jaffat tulloo, pois alta. Ja tien vieressä seisova pappa sanoo: Ja helemat paukkuu! Näkynyt tässä jokunen vuosi sitten taas. Aina hymyilyttää:)
Kommentit (59)
Mua kanssa hymyilyttää Spectsaversin Kissalla ei ole pulssia-mainos. Kävi joskus itselleni karvalakki erehdys... :)
Mä taas en voi sietää ap:n suosikkimainosta. Se on niin typerä, jahvat tulloo...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:37"]
Mua kanssa hymyilyttää Spectsaversin Kissalla ei ole pulssia-mainos. Kävi joskus itselleni karvalakki erehdys... :) Mä taas en voi sietää ap:n suosikkimainosta. Se on niin typerä, jahvat tulloo...
[/quote]Se on vanha mainos ja sitä aikaa. Ei ehkä ihan tätäpäivää, mutta silti hauska:D ap
Duster-Pertsa. Ilman mitään digikastiketta!
Tuplan mainos "Taitaa tyttö tietää että ois patukkaa tarjolla" ;)
Ei taida kukaan muistaa pulverimainosta "Vesi ja Visko" Näin jälkeenpäin muistellen nuo mv-filmille kuvatut mainokset ovat liikuttavan kömpelöitä.
Amarit sen tekevät, nailonsukkia! Tyylinkö, vai silmäpaon?
Ajatar on Foorumissa, Foormissa Mannerheimintiellä. Turkiksia...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:37"]
Mua kanssa hymyilyttää Spectsaversin Kissalla ei ole pulssia-mainos. Kävi joskus itselleni karvalakki erehdys... :) Mä taas en voi sietää ap:n suosikkimainosta. Se on niin typerä, jahvat tulloo...
[/quote]
Kissamainosta olin minäkin tulossa mainitsemaan :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:51"]
Kaikista missä Veikko Honkanen taiteilee äänellään. Miten joku osaa!
[/quote]Esimerkiksi missä mainoksissa?
[/quote] lukuisissa mainoksissa. Eiole turhaan palkittu Kultaisella mikrofonilla. No kaikki nyt tietä.ainakin dressmannista, mutta se ei ole kyllä ole omia suosikkeja ollenkaan. Kuulema noilla ääniammattilaisilla on jo tapana kehottaa " laitahan vähän Honkasta peliin" äänityksissä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:51"] Kaikista missä Veikko Honkanen taiteilee äänellään. Miten joku osaa! [/quote]Esimerkiksi missä mainoksissa? [/quote] lukuisissa mainoksissa. Eiole turhaan palkittu Kultaisella mikrofonilla. No kaikki nyt tietä.ainakin dressmannista, mutta se ei ole kyllä ole omia suosikkeja ollenkaan. Kuulema noilla ääniammattilaisilla on jo tapana kehottaa " laitahan vähän Honkasta peliin" äänityksissä.
[/quote]No selkis. Dressmannista tunnistan äänen.Tosiaankin karismaattinen ääni :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:48"]
Tuplan mainos "Taitaa tyttö tietää että ois patukkaa tarjolla" ;)
[/quote]Taidettiin kieltää sukupuolisiveyttä loukkaavana tai jotain ;) Vähän tuhma ehkä...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:49"]
Ei taida kukaan muistaa pulverimainosta "Vesi ja Visko" Näin jälkeenpäin muistellen nuo mv-filmille kuvatut mainokset ovat liikuttavan kömpelöitä.
Amarit sen tekevät, nailonsukkia! Tyylinkö, vai silmäpaon?
Ajatar on Foorumissa, Foormissa Mannerheimintiellä. Turkiksia...
[/quote]Tuo viimeinen on tuttu,mutta "vesi ja visko" ei. Kuulostavat kyllä aika hhmmm... hellyyttäviltä .
Foxilla sen uuden tv-ohjelman mainos, jossa joku mummo sanoo puhelinmyyjälle: Onko peräpukama? ja myyjä vastaa: Ei mitään peräpukamaa!
En oo ikinä nauranut millekkään mainokselle niin paljon!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:30"]
[/quote]Ihana. Lapset niin saman näköisiä,että liekö sisaruksia. Kaksoset siis.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:40"]
Foxilla sen uuden tv-ohjelman mainos, jossa joku mummo sanoo puhelinmyyjälle: Onko peräpukama? ja myyjä vastaa: Ei mitään peräpukamaa! En oo ikinä nauranut millekkään mainokselle niin paljon!
[/quote]Mitä tässä mainostetaan:DDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:40"]
Foxilla sen uuden tv-ohjelman mainos, jossa joku mummo sanoo puhelinmyyjälle: Onko peräpukama? ja myyjä vastaa: Ei mitään peräpukamaa! En oo ikinä nauranut millekkään mainokselle niin paljon!
[/quote]Mitä tässä mainostetaan:DDDDDDDDDDD
[/quote] Olisko ollut Puhelinmyyjät tän ohjelman nimi.
Mua jaksaa aina naurattaa se ilveksen mainos jossa poika on tehnyt ilveksestä kouluesitelmän ja luettelee sen luonnollisia vihollisia. Mitään joukkuetta en kannata mutta toi on vaan niin hyvä xD
Elisa tuo viihteen kaikkiin ruutuihin.Se "tanssi" on aika kiva. Jotenkin vaan saa hyvälle tuulelle.
Tulipa monta hauskaa mainosta mieleen, kun luki nämä vaikka muuten ei kyllä olisi muistanut!