Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes laihis hyvällä mallilla: viisi kiloa poissa

Vierailija
05.01.2015 |

Aloitin jo ennen joulua :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
2/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :) Mä alotin ea päivä, en oo uskaltanu käydä vaa´alla vielä mutta ihan kun olis nesteturvotus tasaantunut. eikä oo mikään kiljuva nälkäkään. Vielä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljäs päivä menossa, en oo uskaltanut mitata painoa, mutta vihdoinkin olo tuntuu hyvältä! :) parit ekaa päivää oli kamalaa päänsärkyä, luulen että jotain sokerin vieroitusoireita... kerrankin motivaatio on ihan huipussa!

Vierailija
4/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 1.1.15 ja aluksi paino nousi yli kilon. Nyt painan +100g enemmän kuin aloittaessani. Elimistö kai ihan ihmeissään ja nestetasapainot miten sattuu.

Vierailija
5/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:03"]

Mulla on neljäs päivä menossa, en oo uskaltanut mitata painoa, mutta vihdoinkin olo tuntuu hyvältä! :) parit ekaa päivää oli kamalaa päänsärkyä, luulen että jotain sokerin vieroitusoireita... kerrankin motivaatio on ihan huipussa!

[/quote]

Jos karppaat tai suoritat jotain muuta ketogeenistä dieettiä, päänsärky ei kyllä johdu "vieroitusoireista" vaan maksan glukogeenivarastojen ja niihin sitoutuneiden nesteiden vähenemisestä.

Vierailija
6/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ne kilot valitettavasti paukahtaa korkojen kanssa takaisin heti kun "laihis" loppuu. Ellei tietenkin kyseessä ole elämänpituinen laihis eli pysyvä elämänmuutos.

Miksei mammat tätä ymmärrä vaan jojolaihduttaa elimistönsä aivan piloille?

Vierailija
7/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:03"]

[/quote]

Jos karppaat tai suoritat jotain muuta ketogeenistä dieettiä, päänsärky ei kyllä johdu "vieroitusoireista" vaan maksan glukogeenivarastojen ja niihin sitoutuneiden nesteiden vähenemisestä.
[/quote]

En karppaa. Olin vaan muutaman vuoden ihan hirveä sokerisyöppö ja nyt jätin kaikki sellaiset (+vehnät) pois.

4

Vierailija
8/8 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna aloitin muutoksen omissa syömisissä, tarkoituksena laihtua vain viitisen kiloa, no, kaksi on nyt lähtenyt, olo ei kyllä ole yhtään parempi tms kuten teillä muilla, miksiköhän? No, ei haittaa, pääasia, että ruokailu ja muu eläminen saadaan paremmaksi kuin mitä viime vuosien aikana on ollut. Haastavinta mulle on syödä säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi