Millainen hiustyyli 12-vuotiaalle pojalle?
Pojalla on paksuhkot mutta suorat hiukset. Tällä hetkellä sellainen "perinteinen" miesten/poikien malli, eli sivuilta ja niskasta lyhyt, päältä vähän pidempi. Nyt kun pipokausi alkaa, pojan hiukset ovat sikinsokin, puolet pystyssä kuin harjas ja puolet päätä myöten. Millainen malli olisi hyvä, että hiukset pysyisivät kohtuullisesti myös myssyn alla. Siiliä en hänelle missään nimessä halua. Kiitos vinkeistä!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Adolf H.
Hitler-Jugendia olin tulossa ehdottamaan, tähän tyyliin: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aby5bv9_460s.jpg
Paaaaaljon geeliä ja kasaan pään päälle.
Laita pata päähän ja tasottele sillä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti päättäköön.
Eikö isä?
Kunnon tujaus geeliä ja kampaat kaikki taakse eli ns. italialaishuijarikampaus toimii aina.
Muista varoa, ettet tule vahingossa omineeksi kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti päättäköön.
Eikö isä?
Sitten voisi joku tyttö tulla ja viedä pojan äidiltä.
Sellainen mitä lapsi itse haluaa.
Täällä 12 ja 15-vuotiailla on samanlainen hiusmalli: sivuilta ja takaa lyhyempi sekä päältä pidempi.
Kun hiusten leikkuusta on vierähtänyt hetki, niin tarvittaessa jakauksenkin teko onnistuu ja edestä hiukset voi kammata sivulle.
Pelkästään yöunet saati pipo ja kuiva pakkasilma saavat helposti osan hiuksista pystyyn. Tähän on apukeinona ollut, että aamulla hiuksia tai kampaa kostuttaa vedellä ja antaa kuivua. Tällä tavalla jopa luokkakuvatkin onnistuneet ilman sikinsokin olevia hiuksia.
Jos nyt vain menisit parturiin.
Mitä täällä tyhmiä kyselet.
Munkin kampaus eli päälaki kaljuksi ja sivuille ja taakse hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Munkin kampaus eli päälaki kaljuksi ja sivuille ja taakse hiukset.
Miksihän tämä ei ole ikinä tullut muotiin nuorten keskuudessa? Kaikki muu irokeeseistä mulletteihin ja ananaksiin on kyllä käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon ikäinen jo itse saa päättää hiustyylistään?
Tottakai osaa ja saakin, sitähän minä en tässä sanonut. Poika on ihan tyytyväinen nykyiseen hiusmalliinsa, mutta ongelmana on just se, että pipo saa hiukset menemään ihan kamalaksi. Kysyin vinkkejä, millainen olisi "piponkestävä" kampaus. Tottakai poika saa sitten itse päättää, onko se hänestä hyvä vai ei.
Alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai osaa ja saakin, sitähän minä en tässä sanonut. Poika on ihan tyytyväinen nykyiseen hiusmalliinsa, mutta ongelmana on just se, että pipo saa hiukset menemään ihan kamalaksi. Kysyin vinkkejä, millainen olisi "piponkestävä" kampaus. Tottakai poika saa sitten itse päättää, onko se hänestä hyvä vai ei.
Alkuperäinen
Haittaako poikaa sekaisin oleva tukka? Omaa 13-vuotiasta ei kiinnosta lainkaan, ja jos häntä ei kiinnosta sen jälkeen, kun olen asiasta maininnut, hän saa itse päättää olla välittämättä. Poikani on kyllä muutenkin sellainen, että mitkään vaatteet tai merkkijutut eivät kiinnosta. Joskus olisi kiva, että viihtyisi edes hetken peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen
Haittaako poikaa sekaisin oleva tukka? Omaa 13-vuotiasta ei kiinnosta lainkaan, ja jos häntä ei kiinnosta sen jälkeen, kun olen asiasta maininnut, hän saa itse päättää olla välittämättä. Poikani on kyllä muutenkin sellainen, että mitkään vaatteet tai merkkijutut eivät kiinnosta. Joskus olisi kiva, että viihtyisi edes hetken peilin edessä.
PAkko tunnustaa, että ehkä äitiä häiritsee vähän enemmän kuin poikaa, mutta on poikakin pari kertaa asiasta maininnut :)