Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimauttakaa mua rakkaat, täällä varmasti on teitä jotka muistaa

Vierailija
04.01.2015 |

minut..

Siis olen kertonut tänne että kuopuksella INCL, mieheni teki itsemurhan taannoin.

Nyt jos koskaan.. Joulu ja kaikki.. Minä en jaksa, tai jaksan kun ei vaihtoehtoja ole, mutta itken joka päivä/ilta. Kaipaan kauniita ajatuksianne nostamaan mua taas hetken *

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 muistan sinut. Olet ajatuksissa. Pelkkää ja kaikkea hyvää teille.

Vierailija
2/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin sinua eräänä päivänä. Voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :,) Epäselvä aloitud, jouluhan siis oli ja meni jo.. Mutta oli yhtä itkua mulla, millonkaan kai en ollu vielä kaivannu miestäni niin tuskaisesti kuin silloin ;( ap

Vierailija
4/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavia ajatuksia sinulle! <3

Vierailija
5/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinulle sisko hyvä. Minäkin itken, muista syistä ja sama olotila on kuin sinulla. Me jaksamme.

Vierailija
6/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, muistan kirjoituksesi. Hirveän vaikea löytää sanoja, vaikka haluaisin pystyä parantamaan oloasi. Aika helpottaa, anna ajan kulua ja kerää hyviä muistoja. Tee näistä päivistä niin hyviä kuin voit. Se voimaannuttaa sinuakin. Voimia sinulle ♥

Vierailija
7/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin muista sinut ap. paljon voimia ja jaksamista sinulle! saatko mitään apua henkiseen jaksamiseen? entä lasten ja kodinhoidon kanssa?

Vierailija
8/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa, AP! <3 En osaa sanoa muuta, kuin että toivon sydämestäni onnellisia tuulia teidän perheelle. Kohta on kevät ja aurinko paistaa!

Vierailija
9/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan. Kaikkea hyvää sinulle! <3

Vierailija
10/16 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:51"]

minäkin muista sinut ap. paljon voimia ja jaksamista sinulle! saatko mitään apua henkiseen jaksamiseen? entä lasten ja kodinhoidon kanssa?

[/quote]

Meillä käy perhetyö ja viikoittain käyn juttelemassa psyk.sh:lle. En mitenkään halua väheksyä saamaamme apua, mutta kyllä mä silti vaan olen niin yksin ja pihalla, hetkeksikin kun sitä jää miettimään (onneksi ei arjessa ole paljoa aikaa moiseen..) Miestäni ikävöin joka solullani. Yritän olla reipas ja enimmäkseen jaksankin, öisin itken tyynyliinan märäksi. ap

Vierailija
11/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tota voi kukaan muu samaa kokematon ymmärtää. Löytäisitkö vertaistukea saman kokeneilta?

Vierailija
12/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Meillä käy perhetyö ja viikoittain käyn juttelemassa psyk.sh:lle. En mitenkään halua väheksyä saamaamme apua, mutta kyllä mä silti vaan olen niin yksin ja pihalla, hetkeksikin kun sitä jää miettimään (onneksi ei arjessa ole paljoa aikaa moiseen..) Miestäni ikävöin joka solullani. Yritän olla reipas ja enimmäkseen jaksankin, öisin itken tyynyliinan märäksi. ap
[/quote]

Onko sinulla ystäviä, joiden kanssa voit puhua avoimesti? Entä saatko vertaistukea? Muistan itseltä, pahinta oli yksinäiset yöt. Helpotti, kun sai ystävän yökylään. Halaus <3

Vierailija
13/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.

Vierailija
14/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leijonaemot tuttu? Facebookissa hyvä suljettu ryhmä missä vertaistukea tarjolla. Tsemppiä! Olet ajatuksissani, t. kahden vakavasti sairaan lapsen äiti

Vierailija
15/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti lämpimiä haleja ja voimia ap, toivon teille vain kaikkea hyvää <3

Vierailija
16/16 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]
tunteesi on hyvinkin ymmärrettävä! sinulla raskas tie kuljettavana. hyvä kuitenkin, että olet hakenut ja apua saanut. en osaa edes kuvitella tunteitasi ja vaikka kliseeltä varmasti kuulostaa, ei kipu varmasti koskaan lopu mutta helpottaa ajan myötä pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä