Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa bileet

Vierailija
04.01.2015 |

Asumme 3 krs ja alakerrassamme on bileet, siellä asuu sisaret (n. 20 vuotiaita) kaksisteen. Musiikki pauhaa niin että kuulen sanat kappaleista, kilistellään laseja ja kiljutaan.

Hiljaisuus taloyhtiössämme klo 22.00, millon olisi hyvä käydä vähän rauhoittelemassa jos meno jatkuu? En ole nipo ja hauskaa saa pitää, mutta kun oma leffan kattominen ei edes suju kun ääniä ei kuule niin alkaa keittää.

- itsekin 23v nuori nainen ja vauva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilaaja!

Vierailija
2/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:59"]Ilonpilaaja!
[/quote]

Vaihdetaanko? Tuu sä nukuttaa vauva ja "nauti" leffasta nappikuulokkein! :-)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kympiltä alkaa niin kympiltä alkaa. Mene vaikka heti. Eikä noin kovaa meteliä saa pitää normaaliaikanakaan.

Vierailija
4/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kuulostaa aivan liian tutulta. Kakkoskerroksessa täälläkin tytöillä bileet (?) ja minä kuuntelen sitä neljänteen, vaikken asu edes suoraan yläpuolella.
Minä kävisin ennen yhtätoista ovella sanomassa ihan asiallisesti melusta, jos olisin sinun tilanteessa. Minua ei niin häiritse (ei lapsia, huomenna vapaapäivä).

Vierailija
5/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:02"]Hah, kuulostaa aivan liian tutulta. Kakkoskerroksessa täälläkin tytöillä bileet (?) ja minä kuuntelen sitä neljänteen, vaikken asu edes suoraan yläpuolella.
Minä kävisin ennen yhtätoista ovella sanomassa ihan asiallisesti melusta, jos olisin sinun tilanteessa. Minua ei niin häiritse (ei lapsia, huomenna vapaapäivä).
[/quote]

Ootkohan meidän naapuri? :-D Ikivanha kivitalo ja eristyksistä tietoakaan, hah.

AP

Vierailija
6/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heti viis yli 10, niin ehkä sit puoli 11. Itselleni on kerran (ensimmäiset ja ainoat "bileet" mitä pidin kerrostalossa asuessani, meitä oli 4 naista) minulle heitettiin lappu postiluukusta tasan kello 10. Se tuntui aika nipolta, kun ei edes muuta tehty kuin istuttiin keittiössä ja puhuttiin ja naurettiin, ei edes musiikkia.

Vierailija
7/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin aamutakissa 22.01 vauva sylissä sanomaan että "hei naapurit, kiva että teillä on hauskaa, mutta me pikku Elmerin kanssa ollaan käymässä nukkumaan ja vaikka Abbasta (tai mitä ovatkaan soittaneet) tykkäänkin, niin voitteko pliis olla hiljempaa".
Jos ei auta, soitto poliisille 22.30 ja valitus isännöitsijälle aamulla. Saahan sitä bilettää, mutta kandee mennä metsään tekemään sitä jos haluaa pitää noin kovaa ääntä.

Vierailija
8/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:04"]Jos ei heti viis yli 10, niin ehkä sit puoli 11. Itselleni on kerran (ensimmäiset ja ainoat "bileet" mitä pidin kerrostalossa asuessani, meitä oli 4 naista) minulle heitettiin lappu postiluukusta tasan kello 10. Se tuntui aika nipolta, kun ei edes muuta tehty kuin istuttiin keittiössä ja puhuttiin ja naurettiin, ei edes musiikkia.
[/quote]

Nämä ymmärrän kun itsekin tullut pidetyä ihan illanistujaisia kirjaimellisesti, ei musiikkia yms. Vaan nimenomaan rauhallista seurustelua tyttökavereiden kesken. Törkeetähän se on että tuommosessa tapauksessa lappuja satelee luukusta - mun mielestä rehdimpää mennä jututtamaan :-)

Täytyy seurailla tilannetta. Tää kun ei oo eka kerta :-D

AP

Vierailija
9/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:59"]Ilonpilaaja! [/quote] Vaihdetaanko? Tuu sä nukuttaa vauva ja "nauti" leffasta nappikuulokkein! :-) AP

[/quote]

Minä biletän täällä :D Täällä ei silti lasinkilinät kuulu niin selvästi läpi. Yön aikanakin saa kuunnella musiikkia kohtuullisella voimakkuudella. Juhlat tietysti asia toinen. Varmaan lopettavat pian.

Vierailija
10/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:04"]

Jos ei heti viis yli 10, niin ehkä sit puoli 11. Itselleni on kerran (ensimmäiset ja ainoat "bileet" mitä pidin kerrostalossa asuessani, meitä oli 4 naista) minulle heitettiin lappu postiluukusta tasan kello 10. Se tuntui aika nipolta, kun ei edes muuta tehty kuin istuttiin keittiössä ja puhuttiin ja naurettiin, ei edes musiikkia.

[/quote]

Tuollaisesti ei tarvitse välittää. Se lapun tekiä tässä on rikkonut sääntöjä. Yöllä saa nauraa kovaäänisesti, ihan laissa määrätty. Googlella löytää iltalehden uutisen asiasta.

Vierailija
11/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että teitä. Antakaa nyt ihmisten juhlia ja viettää iltaa, Suomesskin. Tai sitten klisesesti kehottaisin muuttamaan esimerkiksi Tuupovaaraan.

Vierailija
12/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:12"]Voi että teitä. Antakaa nyt ihmisten juhlia ja viettää iltaa, Suomesskin. Tai sitten klisesesti kehottaisin muuttamaan esimerkiksi Tuupovaaraan.
[/quote]

Missä viikonpäivässä kuvittelet eläväsi? Vai oletko työtön?

Vierailija
13/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sanomaan, että musiikki on liian kovalla, ja sitä pitää pienentää. Eivät noi nuoret vaan ole vielä hoksanneet että musiikki häiritsee muita. Sitten, jos se musiikinsoitto ei lopu, niin tosiaan viestiä isännöitsijälle ja poliisillekin voi soittaa. Yksi kerta on vahinko, toinen on jo tahallisuutta.

Vierailija
14/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:04"]

[/quote]

Tuollaisesti ei tarvitse välittää. Se lapun tekiä tässä on rikkonut sääntöjä. Yöllä saa nauraa kovaäänisesti, ihan laissa määrätty. Googlella löytää iltalehden uutisen asiasta.
[/quote]
Omakotitalossa ei onneksi enää tarvi välittää ;) ei tarvi varoa rappusissa kävelyä kun voi vaikka lyödä korkkarit täysiä omaan rappuun! (vaikka se ei kyllä kannat...)
T.7

Vierailija
15/15 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ei oikein kukaan tunnu viihtyvän.