Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan suositella asianajajaa Helsingissä? Olen rikoksen uhri.

Vierailija
04.01.2015 |

Mielellään nainen, mutta mieskin käy, kunhan ei ole mikään julkkis tai kovis :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikoksen uhri täytyy miinuspeukuttaa?

Vierailija
2/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asianajajat ovat erikoistuneet eri aiheisiin joten ihan suoralta kädeltä ei voi sanoa ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin täällä av:lla, mitä oli tapahtunut, sain valtavasti kannustusta rikosilmoituksen tekemiseen. Nyt kun sitten asia on edennyt oikeuteen asti ja tarvitsisin asianajaa, tulee miinuspeukkua. Miksiköhän? Koko juttu on niin kurja, ettei jaksaisi enää yhtään miinuksia. Kiitos silti huomiosta.

Vierailija
4/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:01"]

Eri asianajajat ovat erikoistuneet eri aiheisiin joten ihan suoralta kädeltä ei voi sanoa ketään

[/quote]

Kyse on lähisuhdeväkivallasta.

Vierailija
5/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys asianajajaliittoon. Taitaa liiton sivultakin löytyä eri alojen asianajajat. Asianajajat ovat erikoistuneet tiettyihin rikos- tai riita-asioihin, joten yleisesti ei pysty ketään suosittelemaan.

Vierailija
6/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:06"]

Ota yhteys asianajajaliittoon. Taitaa liiton sivultakin löytyä eri alojen asianajajat. Asianajajat ovat erikoistuneet tiettyihin rikos- tai riita-asioihin, joten yleisesti ei pysty ketään suosittelemaan.

[/quote]

Minulla on pitkä lista nimiä, mutta olisin mielelläni ottanut vastaan suosituksen. En ole aiemmin ollut tällaisessa tilanteessa eikä ole ollut kukaan tuttunikaan.

Vierailija
7/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun valitin miinuspeukuista. Olin tosi lapsellinen. Tunteet vain ovat niin pinnassa. Oikeudenkäynti hermostuttaa ja pelottaa. Tuntuu yksinäiseltä ja heikolta. En olisi ikinä uskonut, että joudun tällaista kokemaan.

Vierailija
8/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kotivakuutuksessa oikeusapu? Tarkista ensin sieltä paljonko ovat valmiita maksamaan. Itse käytin oikeusaputoimistoa. Uhrina hain oikeusapua samantien, idiootti ei sitä tajunnut, asuttiin samassa kunnassa ja idiootti joutui maksamaan oman lakimiehensä, koska eivät pystyneet hoitaan meitä molempia ja minä hain ensin :D ja loppupelissä joutui maksamaan minunkin ;)

Vierailija
9/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivakuutus, joka kattaa oikeudenkäyntikuluja. Toinen osapuoli on uhonnut, ettei aio saapua koko oikeudenkäyntiin. Mutta en tiedä hänestä tarkemmin, kun emme ole enää yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän