FB:ssä nuo pelikutsut..
Titta Tuuttinen kutsui sinut pelaamaan Candy Crush Sagaa tms...
Onko tämä Titta itse laittanut kutsun vai generoiko fb niitä?
Kommentit (10)
Fb laittaa kaikille titan kavereille
Pyynnön voi laittaa joko kaikille kavereille tai valita osan, helpompi lähettää vaan kaikille.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:39"]Pyynnön voi laittaa joko kaikille kavereille tai valita osan, helpompi lähettää vaan kaikille.
[/quote]
Eli se PITÄÄ itse laittaa? Ei lähde pelaajan tietämättä?
Ap
Mua on nyt yksi kaveri pommittanut noilla parin päivän ajan, enkä usko että hän niitä itse laittaa.
siellä vaihdettiin vähän ennen vuodenvaihdetta se kutsu kohta näiden lähetä elämiä/siirtoja kohdalle. Itse pitkään laitoin vaistomaisesti vain valitse kaikki (ennen ne tuli vain peliä pelaaville) kunnes alkoi enemmän ihmiset valittaa ja tajusin assiin
Mulla myös pari kaveria sanoneet että multa on tullut pelikutsuja. Vissiin sitten menee itsestään koska olen melko tarkkaan katsonut etten lähettele niitä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:47"]Mulla myös pari kaveria sanoneet että multa on tullut pelikutsuja. Vissiin sitten menee itsestään koska olen melko tarkkaan katsonut etten lähettele niitä.
[/quote]
Pelaatko fb:ssä vai ladatulla appsilla ilman että olet fb:iin yhteydessä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:47"]Mulla myös pari kaveria sanoneet että multa on tullut pelikutsuja. Vissiin sitten menee itsestään koska olen melko tarkkaan katsonut etten lähettele niitä. [/quote] Pelaatko fb:ssä vai ladatulla appsilla ilman että olet fb:iin yhteydessä? Ap
[/quote]
FB:ssa.
Ärsyttää itseänikin koska tiedän että muutamat kaverit vihaavat noita pelikutsuja.
Mä lähetän aina ja kaikille. Välillä lähettelee itsekseenkin.
Mietin samaa...