Onko normaalia!??
Kommentit (16)
On!
terveisin täällä toinen 152cm aikuinen nainen
muita ketkä jäi lyhyemmäks ku piti? tai verrattuna äitiin
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:36"]
On! terveisin täällä toinen 152cm aikuinen nainen
[/quote]
no sun äitis on varmaan kans pätkä toisin kun mun tapaukses
tekisin mitä vaan et oisin pidempi:(
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:45"]
On:3
[/quote]
ai jäädä melkee 20cm lyhyemmäks ku oma äiti..
Tiedätkö, mä näin tänään mun yhden kaverin joka on varmaan just vähän päälle 150cm, mä olen itse 170cm, ja mulle tuli epämukava olo. Mun kaveri on niin siro ja tyttömäinen ja mulla oli ihan jättimäinen fiilis hänen vierellä. Mun kengänkoko on 41 ja kädet kuin miehellä. Olisi ihanaa olla pieni ja siro.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:48"]
Tiedätkö, mä näin tänään mun yhden kaverin joka on varmaan just vähän päälle 150cm, mä olen itse 170cm, ja mulle tuli epämukava olo. Mun kaveri on niin siro ja tyttömäinen ja mulla oli ihan jättimäinen fiilis hänen vierellä. Mun kengänkoko on 41 ja kädet kuin miehellä. Olisi ihanaa olla pieni ja siro.
[/quote]
kaikki lyhyet ei oo siroja... en mäkään oo mitenkää erityisen
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:48"]
[/quote]
just toi mua ärsyttää ku kohdellaan ku lasta sen takii saatana!! en haluu olla mikään söpö pieni..vit*u
No itse olen sen 20cm pidempi kuin äitini, aivan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:11"]
No itse olen sen 20cm pidempi kuin äitini, aivan normaalia.
[/quote]
nyt puhuttiin jos on äitiään LYHYEMPI 20 cm..tottakai lapsest oletetaan tulevan ainakin suomes pidempi
No minä olen about 5cm lyhyempi kuin oma äitini. Se nyt ei tietenkään ole paljon.
Mä oon pidempi ku äitini ja siskoni, onneks. Ois kamalaa olla lyhyt persjalkanen.
On.