Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään meni taas 100€ ruokaan joka riittää pariksi päiväksi!!

Vierailija
28.10.2021 |

Miten aina epäonnistun?:D Kauppalaskuni ovat huimia. Taloudessamme toki syödään paljon ja laadukasta ruokaa. Silti tuntuu aivan järjettömältä että kahdelta ihmiseltä menee kuussa ruokaan melkein tonni. Miten teillä? Miten säästätte ruoka-ostoksissa?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee käymään kalliissa K-kaupassa?

Vierailija
2/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle. Ei varmaan ole mitään tehtävissä. Tuo on vain sinun ristisi kannettavaksi.

En usko, että kuukaan säästäväinen voi antaa sinulle vinkkejä, joita pystyisit noudattamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, säästövinkkejä... Älä osta aina sitä kalleinta sisäfilettä?

Luulisi, että lähes millä tahansa muutoksella saisi kauppalaskun alle 200€/kaksi päivää.

Vierailija
4/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilettä ja viiniäkö nautitte joka aterialla? Tonnikalaa 35e/kg hinnalla, puoli kiloa per henkilö?

Ei normaalia ruokaa syömällä saa kahden ihmisen aterioihin kulumaan noin paljoa rahaa, vaikka söisi joka päivä keskihintaista noutoroukaa. Meillä menee viikossa kahden aikuisen ja yhden vauvan ruokaan n. 120e, josta ehkä 20e voisi nipistää pois, jos ei ostaisi yhtään limua, mehua, olutta eikä paistopistetuotteita, eikä joisi maitoa ihan niin paljon kuin mitä normaalisti lipitän.

Vierailija
5/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostat?

Vierailija
6/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuiko taskuun vai pitikö kassi?

Vierailija
7/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele ostoksesi niin kerromme sinulle hyviä vinkkejä.

Vierailija
8/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ResQ on mun ruokakauppa 💝

Vierailija
9/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n. 150 e/viikko. Neljä henkilöä perheessä. Ostan viikon ruoat kerralla.

Vierailija
10/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä vinkki: Osta halvempia tuotteita. Laatu ei ole sama asia kuin kallis. 

Vierailija
11/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee käymään kalliissa K-kaupassa?

Mä käyn kalliissa K-kaupassa, meitä on viisi henkeä, joista kolme teinipoikia. Ja mulla menee 1200€/kk ruokaan ja pesuaineisiin jne. Että en tiedä, mitä kultahippusalaattia toi ap pelkästään syö?

Vierailija
12/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on monesti aika kökkö tarjonta. Esim. makaronilaatikkoannos 3,5€. Itse kun tekee saa tuolla hinnalla koko vuoallisen. 

Vierailija
13/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloudessa kolme aikuista, yksi on 18v tyttö. Ruokaan menee kuukaudessa n.500€. Ei olisi koskaan rahaa laittaa 500€ per henkilö. Ihan perusruokaa syödään. Paljon ostelen lihoja alennuksella ja pakastan. Laatikkoruokia, keittoja, patoja. Ruokia joita tulee melko edullisesti iso määrä ja sitä voi syödä useampana päivänä ja ottaa vaikka evääksi töihin.

Vierailija
14/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienataan 95000 e vuodessa ja tän kuukauden kauppalasku oli n. 200 e. Ihan älytöntä ostaa jotain pihviä ja lohta joka aterialle, sitä arvostaa enemmän kun sitä on harvemmin ja tilanne on erityisempi. Suosittelen kasvispainotteista, yksinkertaista ja terveellistä ruokaa.

Vierailija
15/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on monesti aika kökkö tarjonta. Esim. makaronilaatikkoannos 3,5€. Itse kun tekee saa tuolla hinnalla koko vuoallisen. 

Ei sieltä lämmintä ruokaa kannata ostaa vaan K-kauppojen poistokasseja. Viikon leivät 3€ ja sitä rataa.

Vierailija
16/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisesti on kalleinta tehdä ruoka vain ja ainoastaan yhdelle. Mutta joo Säästää voi esimerkiksi niin. että ennen kauppaan menoa suunnittelee, mitä ostaa.... Ja jättää menemättä kauppaa nälkäisenä.

Se vähän yksinketaisempi mies

Vierailija
17/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä lämmintä ruokaa kannata ostaa vaan K-kauppojen poistokasseja. Viikon leivät 3€ ja sitä rataa.

Sinulle siis ruoka=leipä. 

Vierailija
18/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin aloittaja, jolla on tuhlausongelma, säästäisi merkittävästi ihan vaan ostamalla sieltä lämpimiä ruoka-annoksia koko viikoksi.

Vierailija
19/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee korkeintaan 150 € kuukaudessa omiin ruokiini.

Vierailija
20/62 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan viikon leivät noin eurolla, kun käyn leipomomyymälässä ostamassa pussin tai pari. En puputa leipää niin paljoa, että tarvitsisin kassillisen leipää viikossa.