Olenko ainut jonka mielestä Lilja-nimi on karsea?
Nimi joka huutaa venäjää ja tuo myös heti mieleen Lilja 4 ever elokuvan, pakkoprostituoidun teinitytön. En kyllä tykkää muutenkaan HYH! Ja täällä av:lla on hehkutettu sitä niin paljon.
Kommentit (12)
Kaunis nimi.Tosin minä en tiedä mihin leffaan nimi edes viittaa.. Jos tietäisin niin se varmasti vaikuttaisi mielipiteeseeni. Kaikki mieltymykset ja ei mieltymykset liittyvät juuri asioihin joihin ne yhdistetään.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:18"]Olet ainoa.
[/quote] Toivottavasti en, hyi! Ap
Vähemmistössä olet. Lilja on kaunis nimi.
Voisiko joku edes selittää mikä kyseisessä nimessä on niin hienoa?
Mäkään en tykkää. Mutta ihan siitä syystä että se oli pikkutyttönä meidän leikeissä noin vakionimi aina. AINA. Samoin minttu, essi, kiia, noora tai cindy. Se on vaan puhkikulunut klisee nimi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:25"]
Mäkään en tykkää. Mutta ihan siitä syystä että se oli pikkutyttönä meidän leikeissä noin vakionimi aina. AINA. Samoin minttu, essi, kiia, noora tai cindy. Se on vaan puhkikulunut klisee nimi.
[/quote]
Koska se oli teidän leikeissä vakionimi?
Mulle tulee Lilja-nimestä mieleen hajustettu pikkuhousunsuoja. Tai wc-raikastin
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"]Mulle tulee Lilja-nimestä mieleen hajustettu pikkuhousunsuoja. Tai wc-raikastin
[/quote] Hahha, jos miettii niin niimpä tuleekin :D Jst joku sidemerkki tai vessapaperi.
Varmasti jokaisessa nimessä on tykkääjänsä ja vähemmän tykkääjänsä. Harva tekee haukkumisketjuja.
On se ns. "kukkanimistä" kaunein jonka keksin, mutta ei mun makuun kuitenkaan.
Hahah, mulle tulee kans mieleen Liljasta prostituoitu. :D varmaan juurikin tuon elokuvan takia, vaikka en ole edes sitä nähnyt.
Onkos Lilja nyt sitten jokin nykyajan muotinimi? Vähän niin kuin Ada? Tai Helmi muutamia vuosia sitten? :D