Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä/hoitajaa paikalla? Kuukautisten siirtäminen?

Vierailija
04.01.2015 |

Olen lopettanut pillereiden käytön puolisen vuotta sitten, eikä kierto ole edelleenkään säännöllinen. Kuukautisia ei näy, vaikka edellisistä on jo kohta viisi viikkoa. Ongelma on siinä, että olen lähdössä viikon päästä kylpylälomalle, jossa on tarkoitus viettää useampi päivä. En missään tapauksessa halua (yleensä hyvin runsaita) kuukautisiani silloin. 

Ehdinkö vielä siirtää kuukautisia, jos haen pillerit huomenna (jos siis eivät ole vielä alkaneet silloin)? Saako pillerit odottaessa lääkäristä? Onko siirtämisessä muita ongelmia? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
2/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin aloitin primolut- pillerit 2 päivää ennen kylpyläreissua. Lääkäri sanoi, että jos vuoto meinaa tulla silti, niin annostusta nostetaan 2 pilleristä 3 pilleriin päivässä. Toivottavasti saat ajan varattua lääkäriin heti huomenna, niin pääset ajoissa aloittamaan kuurin. Vai onko sinulla jo valmiina resepti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reseptiä vielä, olen siksi menossa huomenna lääkäriin. Tiedän, että tämä on aika myöhäistä, mutta olin varma, että kuukautiset ehtivät mennä ja tulla ennen reissua. Nyt kun aikaa on enää viikko, en halua ottaa sitä riskiä, että ne alkavatkin juuri siellä. :(

ap

Vierailija
4/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ongelmaa siirtämisessä ei ole, jos vaan kestät pillereiden ainesosia. Lääkärin pitäisi tämä selvittää ennenkuin määrää mitään sinulle

Vierailija
5/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1025&d=17761&i=BAYER_PRIMOLUT+N%2C+PRIMOLUT+NOR_PRIMOLUT+N+5+mg+tabletti Tuo oli se mitä minulle määrättiin. Eiköhän se siirtäminen onnistu. Nyt kun stressaat vielä asiasta niin kuukautiset eivät ainakaan ala ennen pillerin hotkaisua :D

Vierailija
6/7 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut pariltakin kaverilta, että nuo Primolutit voivat aiheuttaa ikäviä sivuvaikutuksia, esim. turvotusta ja mielialojen rankkoja vaihteluita. Varmaan yksilöllistä, mutta silti. Itse en varmaan ottaisi.

Vierailija
7/7 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei tullut tuollaisia oireita. Pahemmat on itse pms-oireet ilman primolutia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi