Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei herää sääli hakattuja vaimoja kohtaan

Vierailija
04.01.2015 |

Mitäs jäävät hakattavaksi. Kotiin luikitaan häntä koipien välissä, vaikka ensin uhkaillaan "että nyt kyllä oli viimeinen kerta!"
Kaveripiiriini kuului juuri tuollainen nainen. Alkuvaiheessa tuin sitä, kunnes tajusin ettei se miestään tule jättämään. Alkoi pian tympäisemään koko nainen. Nyt on ex-kaveri.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jos kotona on lapsia, mutta nainen on liian pelkuri suojellakseen niitä.
Ap jatkaa.

Vierailija
2/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästikään sitten tilanne ei olekaan niin vakava kuin antavat ymmärtää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
4/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia asioita ei käsitetä ennen kuin ne konkreettisesti kokee. ihminen ei ole kaikissa olosuhteissa pelkällä järjellä toimiva looginen kone.

Vierailija
5/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei herää kaikkia hakattuja kohtaan sääli. Suren heitä, jotka ovat jo liian alistettuja lähteäkseen. Osa hakatuista naisista ei ole (vielä) siinä tilassa, vaan heillä olisi kyllä kyky lähteä jos olisivat lähteäkseen. Ja heillä on vielä vara nalkuttaa ja yllyttää miestään sekä ryypätä tämän kanssa, jolloin tilanne hyvin usein eskaloituu. Todellinen alistettu nainen ei sellaista tee, eikä hän pysty lähtemään, vaikka yrittää, koska vuosikausien piina on tehnyt hänestä kyvyttömän toimia. 

Vierailija
6/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita naisia ajatellessa tulee vain ärsyyntynyt tunne.

Vierailija
7/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäkää onneanne, ettette tiedä kuinka helvetin vaikea siitä tilanteesta on lähteä. Sitä ei ymmärrä ilman omaa kokemusta.

T. Aikanaan sen tehnyt

Vierailija
8/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina ajattelee että "Tottakai minä nyt jättäisin ukkoni, jos se minua hakkaisi kerrankin! Ihan varmasti". Mutta jos nyt kuvittelisin itseni siihen tilanteeseen, niin voi olla että yrittäisin epätoivoisesti uskoa että se oli vain se yksi kerta, ja itse olen tehnyt jotain väärin, jonka takia ansaitsinkin sen. Näinhän ei pitäisi ajatella, mutta kun toista rakastaa hullun lailla, niin ei se aina niin helppoa ole jättää toista. 

Vierailija
9/9 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet heidän kaipaavan sääliäsi? Ylimielinen urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi