Jos laitat itsestäsi kuvan someen..
Niin lasketko tykkäyksiä? Harmittaako sinua jos julkaisemasi kuva ei saa sinun mielestäsi riittävästi tykkäyksiä tai kommentteja? Minkä lasket suureksi tykkäysmääräksi? Onko esim. 50 liian vähän ?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mulle joku kertoa - ivaamatta - että miksi sinne niitä kuvia laitetaan? Siis mikä on se tilanne josta tulee tarve laittaa kuva someen? Onko se joku matka jolla kehutaan? Joku ruoka jota syö? Joku harrastus?
Tykkään valokuvata. Ja tykkään myös poseerata kuvissa. En laita tilille selfieitä 10krt päivässä, vaan joskus kun on kivat vaatteet ja sattuu joku kiva kuvauspaikka niin tykkään että musta otetaan kuvia. Tykkään myös itse etsiä kuvauksellisia paikkoja/asioita joita kuvaan. Matkalla on ihanaa kun on paljon kuvattavaa.
Olen myös yhdeltä ammatiltani ravintolakokki, joten ruokakuviakin otan välillä.
Yksinkertaisesti: valokuvaus on harrastukseni. Tykkään julkaista kivoja kuvia. Eipä siinä sen kummempaa. Jos ahdistaa, niin ei ole pakko katsoa tai ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 50 tykkyästä on aika vähän, 70 lasken semi suureksi määräksi
Pitäisiköhän tämäkin laskea jotenkin prosentuaalisesti kavereiden määrästä. Toiset pitävät kaverit muutamissa kymmenissä ja toisilla niitä on palvelun maksimimäärä, joten odotuksetkin lienevät luonnollisesti erilaiset.
Erehdyin joskus kirjautumaan KaksPlussan Mitäs nyt? Aihe vapaa -keskustelupalstalle omalla kuvallani. Sittenpä otettiin yhteyttä yhdestä lehdestä ja pyydettiin johonkin 'vuoden mummo' -kisaan. Minä en vaan muista, miten ne saivat yhteystietoni (niitä ei muistaakseni kysytty kirjautumisen yhteydessä) ja pelästyin niin, että poistin profiilini enkä ole sen koommin ollut kirjautuneena mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyin joskus kirjautumaan KaksPlussan Mitäs nyt? Aihe vapaa -keskustelupalstalle omalla kuvallani. Sittenpä otettiin yhteyttä yhdestä lehdestä ja pyydettiin johonkin 'vuoden mummo' -kisaan. Minä en vaan muista, miten ne saivat yhteystietoni (niitä ei muistaakseni kysytty kirjautumisen yhteydessä) ja pelästyin niin, että poistin profiilini enkä ole sen koommin ollut kirjautuneena mihinkään.
Kuvaa ei kannata tosiankaan laittaa mihinkään.
Vaihdan profiilikuvan uudempaan, kun kyllästyn. Ja jotain harrastuskuvia ehkä kesällä. Elukkakuvia ei enää tuu, kun ei oo eläimiä.