Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laitat itsestäsi kuvan someen..

Vierailija
28.10.2021 |

Niin lasketko tykkäyksiä? Harmittaako sinua jos julkaisemasi kuva ei saa sinun mielestäsi riittävästi tykkäyksiä tai kommentteja? Minkä lasket suureksi tykkäysmääräksi? Onko esim. 50 liian vähän ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni tekee tätä että laskee tykkäyksiä omista päivityksistään ja kuulemma saa egobuustia niistä. Ja sitten on harmissaan jos ei pääse tiettyyn lukemaan. Sairasta.

No hänellä onkin erittäin huono itsetunto ja hän on huomionhakuinen.

Vierailija
2/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tykkäys riittää. Jos tulee vain 1-2 niin hävettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää, mutta olen pariin otteeseen piilottanut julkaisemani kuvan facesta koska siitä tykkäsi vain muutama ihminen

Vierailija
4/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 50 tykkyästä on aika vähän, 70 lasken semi suureksi määräksi

Vierailija
5/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmittaahan se jos ei yhtään saa, kuten aika usein kyllä käy. Minulla tosin ei ole kavereitakaan.

Vierailija
6/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään kuvaa somessa, eikä yleesäkkään ihmisistä. Koira on kyllä monessa kuvassa:)

Vierailija
7/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin julkaisen kuvia joissa olen itse. Jos ei tule tunnissa enemmän kuin kolme reaktiota niin poistan. Ehkä kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
8/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa jos saan alle 20 tykkäystä kuvaan jossa itse esiinnyn. Tulee ruma ja häpeällinen olo, tiedän että on aika naurettavaa :D

9/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske, yllätyn jokaisesta 😃 Uusimmassa profiilikuvassa on melkein 30 tykkäystä 🤠

Vierailija
10/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa myöntää, mutta olen pariin otteeseen piilottanut julkaisemani kuvan facesta koska siitä tykkäsi vain muutama ihminen

Minä olen joskus tyhjentänyt kaiken, kun hävetti se yksinpuhelu.

Mutta olen sittemmin tehnyt varmaan taas uuden ennätyksen siinä lajissa. Olkoon sitten päiväkirjani.

Vierailija
11/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi noloa ensin ladata facebookiin kuva itsestään, antaa sen olla siellä tunnin ja sen jälkeen piilottaa/poistaa.

Vierailija
12/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laske.

Nytkin minulla on ns piilossa ja ilman ilmoitusta vaihdetut profiili ja taustakuvat.

Ilman tykkäyksiä.

Vierailija
13/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäysten määrään toki vaikuttaa se montako seuraajaa sulla on. Jos on julkinen tili niin kuvia katsoo ja niistä tykkää muutkin kuin seuraajat. Mulla on yksityinen tili ja 120 seuraajaa. Keskimäärin kuvistani tykkää 30-60 ihmistä. Se on aika hyvin kun osa seuraajista ei ole aktiivisia tuolla juurikaan. Jos on vaikka 2000 seuraajaa ja tykkäyksiä vain muutama sata, tavallaan suosiota on suhteessa vähemmän kuin pienten tilien pitäjillä joilla on sata seuraajaa ja jokunen kymmen tykkäyksiä per kuva. Jotkut kuvat myös näkyvät algoritmin takia useammalle kuin jotkut muut kuvat. Tämä kokemus siis Instagramin puolelta, sehän ei ole aikoihin näyttänyt kronologisessa järjestyksessä kuvia.

Vierailija
14/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laske.

Nytkin minulla on ns piilossa ja ilman ilmoitusta vaihdetut profiili ja taustakuvat.

Ilman tykkäyksiä.

Hei, miten tämä tehdään? Siis ettei tule ilmoitusta vaihdetusta profiilikuvasta? Minua suorastaan ärsyttää ja nolottaa ne ihmisten tykkäykset, kun vaihdan kuvaa. Senpä takia en usein viitsi vaihtaakaan, nytkin on parin vuoden takainen kuva. En halua sitä huomiota.

Vierailija
15/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin somen, niin ei ole enää tällaisia ongelmia.

Vierailija
16/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuviani minnekään nettiin ikinä, enkä myöskään lapseni kuvia. Korkeintaan koiramme kuvia saattaisin, ehkä...

Vierailija
17/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naamakuvani on parhaimmillaan kerännyt kuusi peukkua. Minulla on yksitoista FB-kaveria. En ole järin kiinnostava yksilö.

Minulla on sukulainen, jonka naamakuva on kerännyt parhaimmillaan melkein kaksisataatuhatta tykkäystä. Jos hän ottaa paidan pois, tykkäyksiä tulee yhtä paljon. Aika hyvin alle 20-vuotiaalta pojankollilta.

Vierailija
18/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kyllä omituisen kuvan ihmisestä jos laittaa kymmenittäin omia naamakuviaan someen.

Vierailija
19/25 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mulle joku kertoa - ivaamatta - että miksi sinne niitä kuvia laitetaan? Siis mikä on se tilanne josta tulee tarve laittaa kuva someen? Onko se joku matka jolla kehutaan? Joku ruoka jota syö? Joku harrastus?

Vierailija
20/25 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon piilottanut tykkäysmäärän kokonaan. 

Jossain vaiheessa en yhtään katsonut, ketä mun seuraajiksi tuli joten mulla on n.1000seuraajaa mutta tykkäyksiä saan 100-150 per kuva. Musta se on vähän noloa joten piilotin tykkäykset kokonaan :D

Ei sillä muuten ole väliä mutta kun siellä seuraajissa on tosiaan jotain intialaisia ukkoja jotka seuraa 9000 ihmistä, nettikauppoja, robotteja ja huijareita. Nyt olen alkanut käymään seuraajiani läpi ja pidän/hyväksyn vain sellaiset jotka vaikuttaa "oikeilta ihmisiltä".