Lyoness
Olen ihmetellyt mikä systeemi kun kaveri jatkuvasti yrittää tuollaiseen mukaan. Kovat on kuulemma kasvut, mutta en oikein ole missään tuollaisia liikkeitä nähnyt mistä sais tuosta kunnon hyödyn . Siis ainakaan mitä liikkeitä itse käytän. Onko parempaa tietoa jollain tästä systeemistä?
Kommentit (15)
Itse olen aina tarjousten ja alennustwn perään ja ilmainen Lyonessin etuasiakkuus on taskussa (lisäksi löytyy itseltä S-kortti ja Plussa). Erityisesti nettikaupoissa (Apteekkituotteet, iFolor...) on jäsenyyttä käytetty ja lisäksi jossain yksittäisissä liikkeissä ja aina on alennukset tullut. Matkoihin ym. isompiin alennuksiin meinaan kyllä myös käyttää ja ottaa cashbackit ja ne lisäalennukset mahdollistavt shopping pointsit Tottakai kotiin.
Kotisivut ja mobiiliaplikaatio toimii hyvin, firma taitaa Suomessa toimia verkostotyyppisesti ja etuja antavia yrityksiä on niin nettikauppoina kuin ainakin täällä ruuhka-Suomessa hyvin ja määrä näyttää kasvavan koko ajan. Googlettamalla selviää, mistä asiakkuuden saa rekistöröitymällä netissä helposti päälle esim. http://www.mylyconet.com/64844821/money-back ym. Kaikkinensa ei valittamista.
joohanna kirjoitti:
Hieno pelastusyritys joltain "tasolta". Googlettamalla Lyoness ensimmäiset tulokset ovat pyramidipeliä / huijaus/ , että älkää nyt lähtekö mukaan.
Ikävä huomata että Googlettaja ei ole vaivautunut perehtymään aiheiseen paremmin vaan on kaivanut vain oman ennakko näkemystä vastaavat tulokset.
Useiden maiden viranomaiset ovat tutkineet ja todenneet ettei kyseessä ole "pyramidi". Kun katsotte yrityksiä jotka ovat mukana voitte itse päätellä ettei kyseessä ole mikään huijaus. Mukana todella isoja maailmanlaajuisia toimijoita. Tuskin lähtisivät mukaan ilman perusteellista selvitystä taustoista.
Kyseessä on enemmän PK yrityksille suunnattu markkinointi konsepti jossa yritys maksaa komission sitten kun asiakas on konkreettisesti tehnyt ostoksen.
Konseptissa sekä B2C ja B2B mahdollisuudet.
Jos kiinnostaa kuulla lisää katso esittely videot http://www.mylyconet.com/00254823/ ja laita viestiä allekirjoittaneelle.
Tuo maininta yhteistyökumppanuudesta löytyy ainoastaan Lyoness-sivustolta, mutta kun katsot väitettyjen kumppanien sivuja et näe mitään mainintaa Lyonessista. Esim. Shell ja Lidl eivät ole tämän kumppaneita. Kysy vaikka sähköpostilla. Myöskään Lidlin myyjä ei edes tiennyt mistään CashBack-korteista kun kysyin. Koitapa nyt mennä muualle aivopesemään hölmöjä.
Hei! Lidl on neuvotteluvaiheessa ja on tulossa mukaan..Joitakin bensa-asemia myös tulossa. Maltahan odottaa...kaikki ei käy vaan ihan kädenkäänteessä.
Mä en ymmärrä miksi joku haluaa lisää kortteja lompakkoon. Oma lompakko ainakin pienenee koko ajan. Nykyään lompakko on puhelimen takakuoressa ja mahtuu tasan kolme korttia.
Lyoness on taas yksi turha kortti taskussa. Itse suosin Wrappia. Se on samantyylinen kuin lyoness mutta se yhdistetään suoraan omaan pankkikorttiin. Ei tarvii mitään ylimääräisiä kortteja tai muuta kikkailua. Saat etuja kun vingutat korttia ihan normaalisti. Itse sain just viisi euroa leffaan kun kävin kahvilla.
Lyonessilla ei tunnu olevan muutenkaan mitään kunnollisia tarjouksia tai yhteistyökumppaneita.. ei jatkoon.
Lidl ja öljy-yhtiöt ovat olleet tulossa jo kuusi vuotta mukaan, miksi eivät ole tulleet. Niiltä kysyessä eivät ole mukana ja eivätkä koskaan tule olemaankaan.
"Lidl on tulossa mukaan"
Eli miksi noissa esitteissä sanotaan sen jo olevan mukana? Kusetetaan, että saadaan homma näyttämään isolta vaikka todellisuudessa yksikään iso ketju ei ole kokonaisuudessaan mukana tässä.
Lidl on myös niin iso ketju, että se voi tehdä itse kanta-asiakasjärjestelmän halutessaan. Se ei tarvitse siihen ulkopuolisia apuun.
Lyoness on maailmanlaajuinen (suomen lisäksi 46 eri maata) ja tämä Lidl ja Shell ovat yhteistyöyrityksinä nimenomaan muissa maissa, ei suomessa. Älkää kaivelko puolitotuuksia internetistä ja levittäkö oikeina, sillä saatte mustamaalattua legitin yrityksen täysin ulkopuolisen silmiin. Mm Lidl ja Shell ei ole yhteistyöyrityksiä suomessa siksi, koska ovat maailmanlaajuisia ketjuja eikä niitä haluta suomeen vielä mukaan tuoda - annetaan pk-yrityksille suurempi mahdollisuus ottaa enemmän irti!
Jos pohditte pyramidihuijauksen mahdollisuutta, googlettamalla VIRALLISISTA SIVUISTA (ei siis suomi24 ym. mielipidepalstat) voitte huomata miten kaikki poliisitutkinnat ovat täällä suomen päässäkin lakkautettu - todettu lailliseksi yritystoiminnaksi. Myös on oikeudenkäynnit kaikki voittanut:
Syyskuussa 2014 Norjan rahapelitarkastuslaitos lopetti tutkinnat Lyonessia kohtaan todettuaan sen liiketoiminnan lailliseksi.
Joulukuussa 2015 Ruotsissa tutkinnat Lyonessia kohtaan lopetettiin, kun liiketoiminta todettiin lailliseksi.
Marraskuussa 2015 Itävallan rikostuomioistuin luopui kaikista syytteistä Lyoness Europe AG:ta ja sen toimitusjohtaja Hubert Freidlia kohtaan. Syyttäjä valitti tuomiosta, mutta huhtikuussa 2016 Wienin aluetuomioistuin kumosi syytteet uudelleen eikä tuomiosta voi enää valittaa.
1.Lyoness Europe AG ja sen tytäryhtiöt (jäljempänä ”Lyoness”) eivät vastaa käytettäväksi asetettujen tietojen ajankohtaisuudesta, oikeellisuudesta, kattavuudesta, laillisuudesta ja/tai laadusta. Tämä koskee myös kaikkia tällä sivustolla tarjottuja tuotteita ja palveluja, mukaan lukien tuotekuvaukset, hinnat sekä Lyonessin yhteistyökumppaneista annetut tiedot. Tekniset viat ja/tai huoltotyöt sekä muut syyt (esim. sivuston uudelleenlanseeraus) voivat johtaa lyhyempiin tai pitempiin käyttökatkoksiin. Lyoness ei vastaa sivuston käytettävyydestä ja saavutettavuudesta. Lyonessiin kohdistuvat vastuuvaatimukset, jotka koskevat aineellisia tai aatteellisia vahinkoja (esim. menetetty voitto, sopimuksen peruuntumisesta aiheutuneet kulut, menetetyistä tiedoista johtuvat vahingot, hyötymisvaatimukset, asianajajakulut tai sopimuksen solmimisesta aiheutuneet kulut), jotka ovat aiheutuneet annetuista tiedoista tai virheellisten ja puutteellisten tietojen käytöstä, ovat poissuljettuja, sikäli kuin Lyonessin ei voida osoittaa aiheuttaneen niitä tahallaan tai karkealla laiminlyönnillä. Kaikki tarjottava tieto on ilmoitettu vapaasti ja sitoumuksetta. Lyoness pidättää itsellään oikeuden sivuston osien tai koko valikoiman muuttamiseen, täydentämiseen, poistamiseen tai julkaisemisen ajoittaiseen tai lopulliseen lopettamiseen ilman erillistä ilmoitusta.
2. Lyoness ei myöskään ole vastuussa hyperlinkeistä tai niiden sisällöstä. Lyoness ei vastaa hyperlinkkien ajankohtaisuudesta, oikeellisuudesta, kattavuudesta, laillisuudesta tai laadusta. Linkitettyjen sivustojen sisällöstä vastaa niiden tarjoaja. Lyoness ei voi vaikuttaa hyperlinkkien tämänhetkiseen tai tulevaan muotoon, sisältöön tai tekijänoikeuskysymyksiin.... sounds good.. ei muuta kun tonnit pilvilinnoihin.. :'DD
Tuli kutsu tilaisuuteen. Iltapäivällä olisi. Kuulostaa sinänsä hyvältä mutta itsellä heräsi heti epäilys. 3 osuutta pilvestä on maksimi sanottiin.
Jos tässä olisi oikeata liiketoimintaa takana, ei tähän kyseltäisi rahaa lisää kaikilta vastaantulijoilta vaan otettaisiin vaikka Commerzbankista 1000 Meur lainaa ja pidettäisiin rahat tiukasti omissa näpeissä.
Prepaid Lyoness Mastercard® -Luottokortti ilman luottoa :D:D:D
Varmaankin johtuu siitä että Mastercardilla ei ole mitään tekemistä koko lafkan kanssa.
Sinne vaan rahat, menevät isompiin taskuihin.
Jos arvopohja on teille tärkeä niin kannattaa harkita lyonessia myös siltä kannalta. Itse olen ekonomi ja kannatan vapaata markkinataloutta (nykyinen talousmuotommehan ei ole kapitalismi vaan enemminkin jotain corpocracy tyylinen eli yrityksen etu). Vapaassa markkinataloudessa hinnat ovat matalat, koska yrityksien välillä vallitsee korkea kilpailu. Kilpailu asiakkaista pitää hinnat matalana. Tämän hetkinen talous ei ole kapitalismia, mistä kertoo esim. tutkimukset siitä, että noin 200 yritystä maailmassa hallitsee yli 90% resursseja. Oikeassa vapaassa markkinataloudessa talous olisi paljon enemmän pirstaloitunut lukuisiin pienempiin yrityksiin, hinnat olisivat matalalla ja vallitsisi täydellinen kilpailu.
Lyoness ei ota mukaan kuin harvoja yrityksiä tietyltä alueelta. Se pyrkii siis tarjoamaan siinä mukana olevalle yritykselle kilpailuedun. Tämä siis suoraan sanoen heikentää talouden kilpailukykyä, heikentää vapaata markkinataloutta ja siis suoraan sivuvaikutuksena nostaa hintoja globaalisti niissä maissa joissa lyoness toimii.
Sijoittajana löydätte kyllä muitakin hyviä kohteita missä voitte laittaa rahanne tuottamaan, kannattaa miettiä sitä, että onko lyoness sopusoinnussa oman arvopohjasi kanssa. Haluatko edistää toimintaa, joka ei edesauta kilpailua (eli siis kuluttajan asemaa, alhaisia hintoja, laadukkainta palvelua ja laatua) vaan johtaa enemminkin tiettyjen yritysten kilpailuetuun omalla sektorillaan
No jos perustat Osakeyhtiön joudut tonnin siasta laittamaan 2400€, tekeekö se osakeyhtiostä epäilyttävän.
Musta on kiva seurata näitä netin keskustelu palstoja kun ihmiset kirjoittelee asioita mistä ei tiedä mitään, ollaa niiiiin tietäviä, älkää sitä älkää tätä ja niin edelleen. Mulle kaveri suositteli korttia ja sano kokeile ja jos et tykkää niin se on siinä ja poista kortti.
Olen käyttänyt korttia netissä ostaessa, viimeeksi viime viikollla ostin videokameran. Lapsille vaatteita, kenkiä, autoon osia, puutarha kalusteita, rautakauppa tavaraa, kaikista ostoista olen saanut rahaa takaisin.
En ymmärrä sitä kun Lyones Finland toimii Suomessa täysin laillisesti mikä siintä tekee HUIJAUKSEN?????
Mulle on tullu rahaa takaisin lyonesin kautta ostetuista tavaroista, samalla tavalla kuin S-kortin kanssa ostaessa.
Mutta jokainen saa tehdä niinku haluaa, mä ostan edelleen kortin kanssa ja säästän sillä lomamatkaa varten esim rahaa.
Välttäkää tätä huijausta kuin ruttoa
Suomessa tullaan Lyonessissa jälkijunassa. Vielä ei ole tullut marketereiden keskuudessa tajuamista, että niille lyonessiin sjoitetuille tuhansille euroille sai samantien sanoa hyvästit, kun ne lyonessiin laittoi. Suomessa on kova rekrytointi käynnissä. Uusia jäseniä koetetaan värvätä Facebookin kaikissa ryhmissä, joissa kysellään keinoja lisätienesteihin tai suosituksia verkostomarkkinointiyrityksistä. Pyramidipuheet ovat kuulemma kyllästyttäviä. Joukkoon ei haluta negatiivisia ihmisiä.
Muualla maailmassa parhaillaankin iso joukko marketereita taistelee lakimiesten avulla rahojaan takaisin.
Pyramidi/ponzi-tuomioita on jo niin paljon, että täytyy silmänsä sulkea tosiasioilta, jos luottaa lyonessiin sijoittamiseen. Niin, ja tämä pätee sen kaikkiin nimiin (cashback world, myworld, lyconet...).
Lue tämä blogi ja ota yhteyttä niin pääset sinäkin mukaan!!
http://mikalyoness.blogspot.fi/