Mitä mieltä nimestä Minni? Tuleeko heti sarjikset mieleen?
Kommentit (9)
Miehen suvussa on yksi " oikea" Minni. Itseäni on kutsuttu minniksi pikkutyttönä. Hieno nimi! =)
kun mulla oli kaksi kaveria, " Iines" ja sen veli " Mikki" ...
ihania muistoja!!
Minnin yhtenäisyys sarjiksiin ei häiritse ollenkaan, päinvastoin. Eikä itseasiassa tule niin mieleenkään.
kyllä mulla tulee aina ekaksi Minni Hiiri mieleen, mutta ei se mitenkään haittaa...
Minni on minun makuuni vähän liiankin sievistelevä nimi. Ehkä Minni Hiiri vaikuttaa vähän tuohon mielikuvaan, mutta en kyllä pidä muutenkaan yhtään nimen äänneasusta, joka on minusta jotenkin pistävä. Mimmissä olisi jo vähän potkua :-)
entä jos yhdistäisit Minni nimeen jotain, esim. Minni-Maaria?
Onhan niitä, Minni, Iines, Aku mutta kokonaisuus varmaan ratkaisee. Toisaalta jos kauheasti mietityttää, niin valitse sit joku muu nimi ja ota Minni lemppariksi.
mutta niin kauan kun muilla perheenjäsenillä ei ole ankkalinnalaisten nimiä, se ei haittaa. :) Nimi on musta ihan kiva.
tulee mieleen, joten vastaus kysymykseen on kyllä. Toisena tulee mieleen saman oloinen nimi Mimmi. Ihan ok nimiä molemmat, Mimmi ja Minni. Itse pidän Mimmistä enemmän. ;)
En antaisi lapselle nimeksi Minniä, koska se tuntuu ihan hassulta ihmisen nimenä. Niin vahvasti se assosioituu Minni Hiireen. Pidän kyllä Minnasta, joka ei tällä hetkellä ole mikään muotinimi, siksikin se tuntuu itsestä kivalta nimivaihtoehdolta.
Jos saisimme tytön, olisi yksi vaihtoehdoista Minni