Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Minni? Tuleeko heti sarjikset mieleen?

07.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisimme tytön, olisi yksi vaihtoehdoista Minni

Vierailija
2/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvussa on yksi " oikea" Minni. Itseäni on kutsuttu minniksi pikkutyttönä. Hieno nimi! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oli kaksi kaveria, " Iines" ja sen veli " Mikki" ...

ihania muistoja!!

Minnin yhtenäisyys sarjiksiin ei häiritse ollenkaan, päinvastoin. Eikä itseasiassa tule niin mieleenkään.

Vierailija
4/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla tulee aina ekaksi Minni Hiiri mieleen, mutta ei se mitenkään haittaa...

Vierailija
5/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni on minun makuuni vähän liiankin sievistelevä nimi. Ehkä Minni Hiiri vaikuttaa vähän tuohon mielikuvaan, mutta en kyllä pidä muutenkaan yhtään nimen äänneasusta, joka on minusta jotenkin pistävä. Mimmissä olisi jo vähän potkua :-)

Vierailija
6/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos yhdistäisit Minni nimeen jotain, esim. Minni-Maaria?

Onhan niitä, Minni, Iines, Aku mutta kokonaisuus varmaan ratkaisee. Toisaalta jos kauheasti mietityttää, niin valitse sit joku muu nimi ja ota Minni lemppariksi.

Vierailija
7/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin kauan kun muilla perheenjäsenillä ei ole ankkalinnalaisten nimiä, se ei haittaa. :) Nimi on musta ihan kiva.

Vierailija
8/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, joten vastaus kysymykseen on kyllä. Toisena tulee mieleen saman oloinen nimi Mimmi. Ihan ok nimiä molemmat, Mimmi ja Minni. Itse pidän Mimmistä enemmän. ;)

Vierailija
9/9 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapselle nimeksi Minniä, koska se tuntuu ihan hassulta ihmisen nimenä. Niin vahvasti se assosioituu Minni Hiireen. Pidän kyllä Minnasta, joka ei tällä hetkellä ole mikään muotinimi, siksikin se tuntuu itsestä kivalta nimivaihtoehdolta.